Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 26 kwietnia 2014

G jak Grzywka czyli Lalkowy Alfabet

G jak Grzywka



Właścicielkę grzywki chciałam mieć, i chyba jestem Wiedźmą, bo nie dalej jak kilka tygodni temu na największej wyprzedaży w SH trafiłam Boo! Na dodatek gadającą ;)
Brudną jak nieboskie stworzenie, gołą i całą wypaćkaną na różowo - na moje szczęście szminką a nie flamastrem, ale z zachowaną oryginalną fryzurką.
Ku mojemu zadowoleniu lalka działa- i całą drogę do domu "gadała" w torebce wprawiając mnie w znakomity nastrój.
Trochę trwało uszycie ciuszków dla Boo - koniec końcem postawiłam na filmowy look ;)





Boo dołączyła do moich ulubionych zdobyczy z SH. Rzadko trafiają się takie perełki na wyprzedażach wyprzedaży ;)

36 komentarzy:

  1. Śliczna :-) mi się jeszcze nigdy taka piękna laleczka w sh nie trafiła. Wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia trafienia - trzeba polować i sukcesywnie przeczesywać SH ;) u mnie czasami tygodniami i miesiącami posucha.

      Usuń
  2. Awwwwwwwwwwwwwwwww Boo!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właścicielka grzywki jest bardzo urokliwa , oby Ci się tak wiedźmowało dalej !!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czego wszystkim życzę ;) nie ma to jak dobry SH łup ;)

      Usuń
  4. W dzieciństwie uwielbiałam Boo!C:
    Gratuluję słodkiej zdobyczy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też bardzo lubię Boo! A plastikowa wersja jest bardzo podobna do oryginału.

      Usuń
  5. Gadająca Boo, Ty to masz farta! Na dodatek w tak dobrym stanie, no i zgrzywką! Jak na zawołanie! Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi i się zdobyć taką samą.. :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) A z odzieniem? Bo ja moją Boo musiałam obszywać ;)

      Usuń
  7. Filmu nie znam, ale laleczka urocza. Ma niesamowite oczyska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodzinka:) Urocze spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boo!!! Ależ cudo. Przepadam za Potworami i za Boo. Gratuluję znaleziska... Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też- czarowałam żeby trafić ;) i się udało ;)

      Usuń
  10. Jej <3 Udało Ci się znaleźć Boo !!! przydałby się jeszcze "kotek" do kompletu :) On dopiero ma GRZYWĘ :) to moja ulubiona bajka, którą mogę oglądać na okrągło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "kotka" jeszcze nie trafiłam ;) ale może kiedyś trafię obu tyle że muszę polować na duże sztuki ;)

      Usuń
  11. Pierwszy raz widzę taką lalkę, jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miło nam ;) ja mam odruch tropienia zabawek po ukazaniu się filmu -oststnio był spory wysyp zabawek filmowych ;) kupiłam z racji zainteresowań tylko lalki ;)

      Usuń
  12. wyobrażam sobie miny postronnych obywateli, gdy z czeluści torby coś małego zagadywało... od razu mi się przypomina fotka lali w metrze a mina "jakże obojętna" podróżników - bezcenna!
    "Boo" jako zjawisko było w naszym domu codziennością, chyba nawet do dzisiaj nie wyrośliśmy jeszcze z booo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postronni na szczęście nic nie zauważyli ;) spokojnie mogła zostać uznana za durny dzwonek telefonu ;)

      Usuń
  13. Manhamano!
    Prosze ,wytlumacz mi czym rozni sie lalka BFCink od Natalii firmy Artyk.Wiem,ze Natalia to klon,ale cialka maja podobne,a wlosy z pewnoscia Natalia ma lepsze.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://akrimdolls.blogspot.com/2014/04/bfc-ink-vs-natalia-od-artyka.html
      Tu są świetne zdjęcia porównawcze
      Głównie jakością - Natalia jest zrobiona z gorszyh materiałów niestety - wizualnie są bardzo podobne, jakościowo już niestety nie, do zdjęć są świetne, do zabawy raczej bym odradzała - moja lalka ma sporo drobnych rys przy stawach. Włosy są przyzwoite i dość gęste.

      Usuń
  14. Świetna!!! Oczy ma olbrzymie i to jest jej niesamowity atut. Gratuluję tak udanego łupu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest niesamowita. Oczy to jej olbrzymi atut. Gratuluję tak udanego SH łupu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Uwielbiam SH czasem za grosze można cuda znaleźć ;) To posiadaczka największych ślepiów w kolekcji ;)

      Usuń
  16. Nie wiem kim jest, ale jest prześlicznocudna. Wygląda jak te zwierzątka oczaste, co to się z drzew gapią do obiektywów (od razu wiadomo o które chodzi, prawda?)

    Lalki nadrzewne rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boo z filmu "Potwory i Spółka" ;) Haha coś w tym jest Lori w wersji lalkowej ;)

      Usuń
  17. Słodziak. Gratuluję zdobyczy. Ty zawsze coś fajnego wygrzebiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Całkiem przerzuciłam się na SH ;)

      Usuń
  18. Uwielbiam ją i bardzo zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń