Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 13 kwietnia 2014

F jak Falbanka czyli Lalkowy Alfabet


F jak Falbanka 


Modelką jest Alicja Pullip która przeszła jakiś czas temu metamorfozę i przeszczep na obitsu body ;)
Długo czekało dziewczę na nowe odzienie, a jeszcze dłużej na zdjęcia ;)
Tym razem zapobiegliwie opracowałam temat wcześniej, żeby znowu nie zaliczyć zapominalskiej wpadki ;)





Ponieważ lalka jest patykowata została skazana na falbaniaste spódnice ;)

11 komentarzy:

  1. Spódniczka z kilku różnych materiałów wygląda słodko! Chusteczka na głowie nadaje styl folk, jak sądzę... Śliczna stylizacja i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja Alicja z chustką na głowie wygląda pięknie, blondynka w takim zestawie kolorystycznym aż promienieje :D Falbaniasta spódnica jest śliczna i bardzo dobrze ukrywa patykowate ciałko Pullip :) gdyby była bardziej kolorowa to Alicja wyglądała by na prawdziwą słowiankę :) Korale i kubraczek powaliły mnie totalnie! Pozdrawiam wiosennie i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Falbany ekstra !! Chusteczka też pomysłowa... akurat dla Luśki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się zastanawiam, jaki region reprezentuje:) Zachwycają zwłaszcza haftowane rękawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiej wielkości ciałko Obitsu ma Twoja lalka? Faktycznie jest bardzo smukła. Chociaż możliwe, że jestem przyzwyczajona, że jak głowa pulipowa, to są inne proporcje całej lalki.
    Spódnica falbaniasta, że hej :-) I bardzo fajne korale!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszła Ci spódnica ,kiedyś bardzo modna ,sama miałam podobną .były groszki ,paski i kratka .Lalka milutka.

    OdpowiedzUsuń
  7. przedtem była falbaniasta i teraz też - znaczy sie takie jej pisane :D
    super kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  8. udomowiona pulip? przypomniała mi Pyzę na polskich dróżkach ale - zgodnie z duchem czasów - bardziej FIT! ciekawe zjawisko...

    OdpowiedzUsuń