Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 22 marca 2014

D jak Dywan czyli Lalkowy Alfabet

D jak Dywan 



A raczej jak Dywanikowa Torba Mary Poppins! 



Mary jest moją ulubioną bohaterką z dzieciństwa.  Posiadam już mattelowską wersję o której pisałam tu.
Jakiś czas temu w moim ulubionym SH upolowałam wersję pluszową od Disney Store.
 Z zasady pluszowych lalek nie zbieram, ale jak wiemy od zasady są wyjątki i Mary do nich należy. 




Lalka wykonana jest z wielką starannością i dbałością o szczegóły. Oprócz dywanikowej torby (z podszewką!!!!!) posiada parasolkę z rączką w kształcie papuziej główki i kapelusz ozdobiony stokrotkami. 
Cały strój a także fryzura lalki wykonane są z niezwykłą starannością, a do tego w szalonym uśmiechu możemy dopatrzeć się podobieństwa do filmowego odpowiednika- bo znowu jest to bardziej filmowa wersję niż książkowa. 

8 komentarzy:

  1. Faktycznie, lalka ładnie wykonana, jednak odrobinę przerażają mnie jej oczy, kojarzą mi się z jakimś szaleńcem ;_; ale prócz tego zazdroszczę slicznotki! ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like your doll. Great Mary Poppins. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię Mary :)
    Szmacianeczki jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Mary jest bardzo ładną lalką. Wiem jak trudno namalować lub wyhaftować buzię. Ubranie ma wspaniałe a torba (piszesz, że na podszewce!) ma fantastyczny splot! Zupełnie jak dywan! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczna laleczka, ze wstydem przyznaję, że nie czytałam ani nie oglądałam bajki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dostałam w prezencie stare wydania o Mary - dopiero będę poznawać książkową wersję (przyznaję, że film był pierwszy)
    Lalka wygląda bardzo sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałam Marry P, ani nie czytałam książki, ale torbę bym nosiła!

    OdpowiedzUsuń