Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 9 lutego 2014

Różowości i Okropności


Post specjalnie dla Zbieraczki Dziwaczki - Różowości i Okropności
Na półce m/w prezentują się tak- LDD Roxie i Damien, dwa poniacze od Hasbro oraz Lalaloopsy fuksem zdobyte - jedna z SH, druga mała od Dollbyego. 
Fuks polega na tym, że trafiłam lalki z jednej serii ;)






11 komentarzy:

  1. Dziś robiłam zdjęcie temu samemu dużemu kucykowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiesz mi z jakiej serii ten kucorożec jest? W temacie kucyków nie mam bladego pojęcia- a tego wyłowiłam w SH ze sterty pluszaków.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak - akurat fuksnęła mi się parka z tej samej serii ;)

      Usuń
  3. Roxie wygląda jakby chciała pojeździć na kucyku!
    Albo urwać mu głowę i zrobić z niej miskę.
    Nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że ona się czai na poroże ;)

      Usuń
  4. Intrygująca kolekcja! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och. Dopiero towarzystwo poniaczy (przepiękne słowo!) pozwoliło mi dostrzec urodę Roxy i Damiena, których uroku wcześniej zupełnie nie dostrzegałam.
    Ona ślicznie wygląda z cerą tak podobną w kolorze do ściany...

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kontrast - i wcale nieźle się dogadują jak widać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO DZIĘKUJĘ !!! :):)
    Moje pierwsze wrażenie - "Okropności " dorwały się do cukierków :):)
    Roxy i Damien z pewnością czują czasami potrzebę pogłaskania czegoś słodkiego w kolorach cukierkowych ;) . Razem prezentują się ciekawie i chyba się bardzo lubią :):) Kawałek tortu i krwisty befsztyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za mieszanka! Obawiam się o te różowości, jakoś niepewnie wyglądają przy tych truposzkach ;-)) Chciałabym mieć takiego wielkiego kuca z tak bujną grzywą!

    OdpowiedzUsuń