Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 2 lutego 2014

Roxie i Damien -Living Dead Dolls

Do moich truposzy dołączyły dwie kolejne lalki Roxie z 22 serii i Damien z serii dodatkowej wydanej z okazji 13 lecia LDD na rynku. Pierwotnie Damian wydany był w 1 serii- mój "remake" jest też bardzo udany i kolorystycznie idealnie współgra z Roxie, która z kolei odstaje od reszty 22 serii - jest nieco odrealniona.









Udało mi się złapać resztki śniegu- halny załatwił całą zimową aurę ;)
Roxie z Damienem chcieli też zwiedzić piwnicę stanowiącą idealną scenerię dla straszydełek








Jednakże szybko zwiali do domu ze strachu przed tym co może kryć się w ciemności ;) ;) ;)


Obecnie mam małą zagwozdkę- czy dokupić brakującą piątą Gorię, która też nie bardzo pasuje mi do reszty - może ze względu na strój - taki "zwiewny" i plastikowy kapelutek, a może ze względu na mózg na wierzchu ;)
Zastanawiam się czy polować czy też odpuścić i poczekać na okazję jak w przypadku Roxie, którą udało mi się kupić w znakomitym stanie  z drugiej ręki?????
Obie lalki zawdzięczam wyprzedaży u Aya Aida ;) Zdążyły się już zadomowić na półce i zaprzyjaźnić z tęczowym kucykiem i bandą Lalaloopsy. Niestety ostatnio z czasem u mnie bardzo krucho i mam niesamowite tyły z prezentacją nowych lokatorów.


28 komentarzy:

  1. niezłe truposzaki :) ciekawe jak one wyglądają na półce,pomiędzy kolorowymi Loopsiakami i kucykiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczo ;) i równoważą nadmiar różu i słodyczy ;) I ogólnie mają ochotę zabrać trochę koloru kucykom ;)

      Usuń
  2. "Odrealniona" to mało powiedziane :P Damien zupełnie jak w filmie, chyba muszę go wpisać na lalkową wishlistę! Będzie straszył po nocach moje różowiaste Barbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z Peggy, Menardem i Avą którzy mają precyzyjny make up oczu plus krwiste efekty i wyglądają jak dzieciaki, które pecha miały Roxie jest odrealniona- bardziej pasuje do Damiena z pustymi oczodołami, i charakterystycznym dla LDD make upem ;)
      Damiena polecam- bardzo fajnie wykonana lalka i na pierwszy rzut oka wiadomo kto to ;)

      Usuń
  3. Hello from Spain: Damiena is very cute. I really like the photos from the snow and darkness. Your collection of dolls is very original. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. otwarta jaapa tego stwora bardzo fajna :D Co do wpisów... masz tyle lalek, że nie wiem jak to ogarniesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LDD mają kilka fajnych moldów ;) Rozdarciuch obok Menarda są moimi ulubionymi ;)

      Systematycznie jakoś dam radę - gorzej z obszyciem i obuciem golasów ;) tu kolejka w kartonach się wydłuża ;)

      Usuń
  5. Całkiem żywotne jak na truposzki:) Chłopczyk genialny - ta minka zupełnie jakby coś knuł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ciągle lata z procą i trzeba na okna uważać ;)

      Usuń
  6. A wiec to ty zgarnęłaś mi sprzed nosa Damiena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem - lalki bardzo długo wisiały na forum zanim znalazł się chętny czyli ja ;)

      Usuń
    2. Czekałem jak będę miał kasę, chętny byłem od początku

      Usuń
    3. No cóż trzeba było rezerwować ;) ;) ;) a tak to u mnie Damien straszy kucyponki na półce ;)

      Usuń
    4. Kurcze o tym nie pomyślałem, ciekawe kiedy uda mi się go zdobyć jest jednym z ulubionych i wymarzonych LDD

      Usuń
    5. Zostaje polowanie na eBayu ;) a czasem może i lokalnie coś wypłynie skoro jeden się trafił ;)

      Usuń
  7. Ale z niej straszna dziewucha, za to Damien wygląda z ta procą raczej na łobuziaka niż straszydło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdarta pannica- bardzo podoba mi się zębaty mold LDD ;)
      No cóż on w oryginale był całkiem, całkiem ładnym chłopaczkiem jednakże to było zło w czystej postaci.

      Usuń
  8. Chyba było im trochę za zimno - takie sino-białe się na dworze
    zrobiły - tak jak ja na myśl o mrozie ;)
    Zrobisz w wolnym czasie zdjęcie "Różowości i Okropności " ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak tylko znajdę czas na sesję ;)

      One bledziuchne niezależnie od pogody ;)

      Usuń
  9. No i słusznie, że się stamtąd zabrały, bo w piwnicy na pewno zadomowił się już OBCY, hehe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) a wszystko możliwe Obcy łazi po domy własnymi ścieżkami, choć ostatnio był widziany w hujoowym pokoju z książka w łapie ;)

      Usuń
  10. Bardzo oryginalne postacie ale wspaniale komponują się z piwnicznymi korytarzami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jakoś tak mi pasują truposzaki do piwnicy ;)

      Usuń
  11. Ciarki mi po plecach przeleciały, jak zobaczyłam ich w piwnicy... Sama bym tam nigdy takich lalek nie zabrała, zbyt wielki ze mnie tchórz o bujnej wyobraźni... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha u mnie w piwnicy co najwyżej pająk przemknie, ale korytarzyki klimatyczne ;) jedyny minus o tej porze roku to bardzo słabe światło naturalne

      Usuń
  12. Zdjęcia na śniegu wyglądają na prawdę przerażająco no cóż mam bujną wyobraźnię, więc nie napiszę Ci z czym mi się skojarzyły ;)
    Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaaaaaaaaa! aż mię strach przeleciał!
    podziwiam za odwagę trzymania takich lalek w domu i to w widocznym miejscu

    OdpowiedzUsuń