Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 26 stycznia 2014

Ten Obcy* i radość Franciszka

Zima przyszła, śnieg wreszcie przestał sypać więc mogłam wypuścić na pole** mojego Jaszczurka ;)
Jaszczurek jest kolejną figurką od NECA. Po raz kolejny jestem bardzo zadowolona z jakości wykonania.
Czepić się mogę jedynie artykulacji stwora, bo nie wszystkie stawy chodzą tak jakbym sobie tego życzyła, ale ogólnie jest OK.
O ile maniacy filmu i gier może znaleźli by jakieś wady, tak dla mnie Jaszczurek jest idealny.



Bardzo chętnie pozuje i nie ma większych problemów z ustawieniem gada, choć jak i w przypadku Golluma
ograniczony jest posturą samej postaci.






Ogon fantastycznie sprawdza się w roli podpórki jak na porządny ogon przystało.




W tym "sezonie ogórkowym" Obcy wyręczył Golluma w trakcie odśnieżania ;) nawet do roboty nie potrzebuje łopaty- wystarczy ogon ;)




Figurka zapakowana jest w blister- szkoda jedynie, że całość jest zaspawana i żeby otworzyć trzeba zdemolować pudełko.


Natomiast największą frajdę ze śniegu ma Franciszek. Szaleje przy każdej nadarzającej się okazji,
a każdy pretekst do zabawy i wyjścia z domu jest dobry ;)
Zrobienie zdjęć*** rozbrykanemu Frankowi graniczy z cudem ;) kilka jednak udało mi się zrobić ;)









* Bynajmniej nie chodzi tu o książkę Ireny Jurgielewiczowej o tym samym tytule ;)
** U mnie wychodzi się "na pole" bo "dwór" to mamy na Wawelu ;) ;) ;)
*** Zdjęcia Franka ze specjalną dedykacją dla Gosi :)

28 komentarzy:

  1. Straszny ten obcy, brrrr :-) Ale Franek za to kochany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) nie taki Obcy straszny w małej skali ;)

      Usuń
  2. Obcy jest boooski!!! :D a psiunia kochana!mój kundzik tez lubi śnieg,bardziej niż my wszyscy razem wzięci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) niestety a może stety figurki od NECA nie są kompatybilne z większością moich lalek- może to lepiej dla portfela ;) ;)

      Usuń
  3. Przerażający stwór. Moja babcia też mówiła "na pole". Mój kot nie docenia śniegu, ma wielkie opory przy wychodzeniu na pole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tam kotu nie dziwię- zimne toto i mokre brrrr ;)

      Usuń
  4. Obcy jest genialny, zazdraszczam. A mój pies też lubi śnieg:
    http://www.youtube.com/watch?v=WOjZRz8nOD8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Bardzo fajnie wykonany ;)
      A piesa widziałam! Ech nie podzielam śniegowego entuzjazmu zwłaszcza przy roztopach,

      Usuń
  5. Piękny obcy! Mój pies też kocha śnieg:
    http://www.youtube.com/watch?v=WOjZRz8nOD8

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity ten Obcy! Za to Franek jedyny w swoim rodzaju! Słodki!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam rodzinę w Krakowie i jak przyjechali do nas do Poznania i kuzyn chciał wyjść "na pole", to mówię - no to chodźmy, ale co my na tym polu będziemy robić? :) bo u nas się mówi "na dwór" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he trzeba jeszcze to pole mieć ;) Najlepiej chyba wychodzić na zewnątrz ;) ;) ;)

      Usuń
  8. Jest fantastyczny, a z racji swej suchości nieporównanie piękniejszy od oryginału. Ale jaki tam z niego obcy, skoro wszyscy go znają... ;)
    I jeszcze odnośnie odnośnika - Młody mój chodzi do VI klasy, książka Jurgielewiczowej była ich pierwszą lekturą. Oczywiście cała klasa mówiła "Ten obcy - ósmy pasażer Nostromo" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak teraz to jest taki 'obcy" ;)
      Suchciel jest wyjątkowo miłym stworzeniem a wszystkie straszne opowieści to pomówienia ;)

      Usuń
  9. Wygląda jak wielki jaszczur;)
    Widzę, że Twój pies cieszy się śniegiem:) Wygląda bardzo radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka trochę zabiedzona jaszczurka bo ma kości na wierzchu;)
      O tak psiur jest wyjątkowo szczęśliwy ganiając po śniegu

      Usuń
  10. Genialny jaszczurek - to jedna z moich ulubionych serii filmowych:)
    Mój pies woli swoją poduszkę niż śnieg:)
    Kiedy trafił do nas chłopak z waszych stron chciał iść na pole a u nas zaspy po kolana - wszyscy uznali, że coś chyba mu dolega:) a potem się wyjaśniło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) No tak to chyba jedno z najczęstszych nieporozumień ;)

      Usuń
  11. Obcy jest bardzo fotogeniczny ale wymięka przy Franciszku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Obcuś: wygląda bardzo sympatycznie! Wydaje mi się, że aż się trzęsie z radści, bo pierwszy raz śnieg widzi!
    Tak, o Obcym mówię, nie o Franciszku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, chociaż bardziej trzęsie się z zimna, albo to mi się łapa trzęsie ;) ;)

      Usuń
  13. Na zdjęciach wygląda na olbrzyma,aż strach się bać.Franuś jak widać rośnie na porządnego psa i lubi zabawy na śniegu.Mój Chester ma 14 lat i uwielbia leżeć na cieplutkim posłaniu,często właśnie zimą ., pcha się na trzeciego do łóżka .Wybaczam spanie na ścianie ze względu na wiek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze Predzik przyjedzie i będzie komplet! Achh, piękny obcuś! I śniegu się nie boi - idealny chłopak na zimę!
    Moje szczurowadło tyż szleje w zimowych krajobrazach - a po powrocie do domu trzeba suczydło wycierać, bo wlezie wszędzie gdzie mokro, albo zaspa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Predzika odpuszczę - niestety nie ta skala- szkoda że nie produkują towarzystwa w okolicy 11'5 ;( bo duży Predzio jest za duży - mógłby co najwyżej Tonnery straszyć ;)

      Usuń