Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 8 grudnia 2013

CAM- cz. 2 czyli zróbmy sobie smoka -Smoczyca Matylda.

Kolejną niedoróbką w zestawach CAM są braki w perukach i obuwiu. Co prawda lalkę złożymy bo korpusów na tyle zestaw posiada, ale otrzymamy łysielca- żeby chociaż gumowy skalp dołożyli jak w przypadku Żelki vel Gluci.
Smoczyca jest łysa jak kolano. Jedynym wyjściem jest zrobienie peruki lub rerootu- ja postawiłam na reroot.




Matylda dostała zielone, karbowane włosy.









Kolejnym problemem były buty - dziewczyny mają jedną parę na spółkę, na dodatek buty bardziej pasują do Wilkołaczki.
Z pomocą przyszły Upiorne Podróbki 2 - buty pasują na MH i po kolorystycznym dopasowaniu są idealne dla Matyldy. Na dodatek lalka w tych bucikach stoi samodzielnie.

14 komentarzy:

  1. No i wygląda świetnie :) reroot mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! cudownie jej w tych zielonych włosach! rewelacyjnie wygląda! Gapię się z zachwytem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapominałam dodać- a to istotne: USZY!Twoja wszywajka je odsłoniła i ujawniła całemu światu! rewelacja! Bo uszy to ona ma czaderskie

      Usuń
  3. z tymi zielonymi włosami pasuje teraz do Deuca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: green hair is very cool. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielone włosy podkreślają jej smoczość (zasmoczystość?).
    Ma fajne uszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Zielona Smoczyca !!!
    Aż mi się zielona trawa przypomniała .... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ma ten kolor włosów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zieloooooooooooooooooooooooooooooooooonyyyyyyyyyyyy!!!!!!! Kocham zielony!
    Włosy ze wstążeczki? Wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń