Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 10 listopada 2013

Ja nie chcę być księżniczką! Czyli trzy lata i trzydzieści dni ;)

Tradycją już będzie rocznicowa lalka. Nie wiem kiedy przeleciał kolejny rok blogowania ;) A przeleciał on tak szybko, że i rocznicę gdzieś zgubiłam ;)
W tym roku wybór padł na panienkę od Zapf Creation -Little Princess- Snow White.
Oglądając zdjęcia promocyjne lalek z serii Little Princess nijak nie mogłam się do lalek przekonać, aż do czasu trafienia lalki w sklepie w Zakopanym!
Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu i zaskoczeniu sklepy w tym mieście są bardzo dobrze zaopatrzone nie tylko w nowości, ale i starszych modeli lalek i zabawek nie brakuje, na dodatek każdy z odwiedzanych sklepów posiada inny asortyment- miłe przy lokalnej bylejakości.

Wielokrotnie oglądając zdjęcia w sieci nie mogłam zdecydować się na zakup lalki z tej serii- i na dobrą sprawę dobrze- wersja Arielki  jest paskudna i nijak nie jest w stanie się obronić.
Sama Śnieżka jako Śnieżka nadawała się jedynie do rozebrania z firmowej kiecki ( koszmar krawiecko-stylizacyjny) i przebrania w dziewczęce ciuszki. Z oryginalnego stroju pozostały jedynie buciki ;)
Na szybko uszyłam pasiastą bluzeczkę, do której pasuje spódniczka sztruksowa od Marty ;)
Panienki od Zapf Creation posiadają przyzwoitą artykulację, bardzo ładnie pozują i nie ma najmniejszego problemu z ustawieniem lalki - po customizacji może to być bardzo ciekawa propozycja dla chcących posiadać duże, tańsze lalki do zdjęć, chociaż mi i w takiej postaci lalka bardzo się podoba.









Wszystkim Czytelnikom chcę bardzo podziękować za odwiedziny, komentarze!

20 komentarzy:

  1. Życzę Ci kolejnych owocnych lat lalkowania i blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ten czas leci, znów jubileusz! 100 lat blogowania i najfajniejszych lalek stu! Choć filmowa sukienka Śnieżki bardzo mi się podobała, ta laleczka rzeczywiście o niebo lepiej wygląda we współczesnej kreacji. Bluzeczka jest fantastyczna. Dobrze, że buciki są takie fajne i pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego i kolejny wspaniałych lalkowych lat! :D Panna bardzo ładna, fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej serii do tej pory, dzięki za uświadomienie. W "zwykłym" ciuszku Śnieżka wygląda ślicznie, zupełnie, jak nie Śnieżka :-) I jakie ma fajne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szmat czasu minęło, życzę kolejnych udanych i radosnych, pełnych pasji lat, nie tylko blogowania :D

    Panienka jest śliczna i szczerze powiem, że do tej pory myślałam że one są "sztywne", a tu takie zaskoczenie!!
    Hmmm... Może sama sobie takiej poszukam :D
    Byłaby ciekawa odskocznia od "maleństw" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) życzę kolejnych owocnych lat blogowania i coraz cenniejszych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wiele jej lepiej w "ludzkim" ubraniu:) Narobiłaś mi apetytu na tą lalkę. Czy ona jest wielkości BFC ink?

    OdpowiedzUsuń
  8. No to i ja dołączam się do życzeń ;) Kolejnych lak blogowania, kolejnych świetnych pomysłów i wielu zaskakujących lalkowych zakupów ;) Co do Śnieżki.. moim zdaniem przebraniem jej w nowe ciuszki wyświadczyłaś jej wielką przysługę.. pierwotnie wyglądała .. tandetnie.. teraz to szczerze całkiem ładna lalka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji kolejnej rocznicy! I wszystkiego lalkowego na przyszłe lata :)
    Fajna ta Śnieżka - Podoba mi się bardzo fakt, że ma artykulację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzenia rocznicowe:)
    Z tej serii Śnieżka podobała mi się najbardziej:) Fajnie wygląda w tych ciuszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania, lalkowania i w ogóle wszystkiego dobrego w każdym aspekcie życia, nie tylko lalkowego :) Podziwiam bo sama dopiero raczkuję. Mam nadzieję, że dotrwam do takiego "wieku" :) Lalki w kolekcji przepiękne, a Twoja nowa Śnieżka wiele zyskała w nowej stylizacji!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania i lalkowania :) Podziwiam i chylę czoło, bo sama dopiero raczkuję. Mam nadzieję dotrwać do "takiego' wieku. Twoje lalki z kolekcji są przepiękne a Śnieżka wiele zyskała w Twojej nowej stylizacji. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. ... i następnych 100 lat lalkowania !!! :)
    To Królewna Wyzwolona - też takiej kiecki bym nie nałożyła ...:/
    Teraz ma super ubranko i bardzo ładnie w nim wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Księżniczkowe ubranka do kosza! - niech w końcu Śnieżka poczuje się naprawdę sobą :)
    A w związku z rocznicą - życzenia jak największej radości z pięknej pasji i rozwinięcia kolekcji o poszukiwane laleczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzy lata? Tak mało? Ja myślałam, że Twój blog jest tak stary jak internet ;))
    Mam nadzieję, że następne lata spędzisz równie intensywnie, bez trolli internetowych, starych bab i paskudnych bachorów!
    Tulasy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z okazji jubileuszu życzę Ci, najpiękniejszych i wymarzonych lalek do Twojej kolekcji i żeby Ci się zawsze dobrze blogowało.
    Lala mnie zaskoczyła - nie sądziłam, że jest tak fajnie artykułowana. W normalnym stroju wyglada o niebo lepiej, choć mi do niej by też pasował jakiś akcent orientalny - ma troszkę dalekowschodnią urodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna!!! Również ja przyłączam się do życzeń!!! Kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej... myślisz, że dałoby się takiej lalce wykroić dziury na oczy równo po obramowaniu i wstawić szklane albo akrylowe?

    OdpowiedzUsuń
  19. hej... myślisz, że dałoby się takiej lalce wykroić dziury na oczy równo po obramowaniu i wstawić szklane albo akrylowe?

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje z okazji rocznicy. Tak się zauroczyłam twoją panną, że kupiłam nie tylko Śnieżkę, ale również Jolinę. Jolinę mam już w domu. Lalka ma ładne długie blond włosy, dobrej jakości. Śnieżka przybędzie w przyszłym tygodniu. Jestem ciekawa, czy jej włosy mają również dobrą jakość.Lalkom kupiłam śliczne skórkowe buciki.

    OdpowiedzUsuń