Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 13 października 2013

Szczęśliwa Trzynastka czyli Catty Noir

Dzięki uprzejmości Gosi weszłam w posiadanie Kotki Błyskotki.
Zakup ciut szalony i spontaniczny na zasadzie chcesz to bierz, ale jestem bardzo zadowolona bo Córka Kotołaka zyskuje na żywo.
Mimo potopu różu (nazwijmy go amarantem)  lalka szalenie mi się spodobała.
To że jest czarna jak węgielek wyróżnia ją na tle innych lalek. Strój krzykliwy i różowy dla gwiazdy estrady jest doskonały. Ponieważ całość operuje w granicach trzech barw da się Kotkę Błyskotkę przełknąć.
Jako że dziś 13 Kicia jak zapowiadała postanowiła dać ostatni koncert.......... Nieważne gdzie, byle by była publiczność.
Zaczęła rodzimym przebojem "Trzynastego"........


...........nawet w grudniu jest wiosna........
........każda droga jest prosta............
..........nie liczy się strat.......
........od morzaaaaaa......................
I tu przebój uwiązł Kici w gardle, bo nikt nie przyszedł.........


Załamana Kicia pogrążyła się w smutku i zadumie


Nawet nie usłyszała gdy nadciągnął tłumek widzów


-Ej Kostka zobacz to ta słynna piosenkarka- Catty Noir! Niemożliwe że przyjechała do nas!
-Ale co jej się stało?
-Chłopaki to przez nasze spóźnienie - to miał być Ostatni Koncert ! A wy jak zwykle się grzebaliście !



-Hej przepraszam - wszystko dobrze?


-Eee,  nieee, o rety Wy przyszliście na Koncert?

-Przepraszamy Cię bardzo za spóźnienie- wystąpisz dla nas?
-Ależ oczywiście!
Kici nie trzeba było dwa razy powtarzać- jednym susem wskoczyła na krzesło i dała najlepszy koncert w historii kocich występów ;)




Żeby na koniec wylądować w ramionach  Jeckylla ;)



Gosi jeszcze raz dziękuję za pomoc w zorganizowaniu Kici!
A tak na chwilę obecną prezentuje się moja upiorna gromadka ;)






25 komentarzy:

  1. o jaaaaaaaaaaaaa! ależ to był koncert! nawet pech był w scenariusz wpisany! Z pewnością będzie Kici u Ciebie bardzo dobrze! Prawdziwa gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wylądowała na półce koło Golluma i chyba wpadła mu w oko ;)

      Usuń
  2. Gratuluję! Mnie bawi fakt, że wszyscy na nią narzekają ale mimo to ją mają ;) Mnie się podoba taka jaka jest! i jak to napisałaś - to przecież gwiazda estrady więc musi być "dająca po oczach'!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam- podoba mi się ze względów sentymentalnych i z racji tego, że lubię koty. Lalko ją dostosowałam do własnych potrzeb i teraz jest taka, jak sobie wymarzyłam.

      Usuń
    2. Twoja bardzo mi się podoba jako reporterka :)

      Usuń
  3. A co spiewała? Miau miau miau czy coś innego, na przykład z musicalu Cats? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kociczka! Zdjęcia bardzo fajne. Kolorowa gromadka. Czadersko się prezentują w grupie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa lalka i super historyjka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I really like this black Monsters. A concert ... really good. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna gromadka, przyznam, że Kicia najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio ta czarna kotka jest na każdym blogu, nawet u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna,bardzo zróżnicowana Monsterkowa rodzinka! Kicia-Błyskotka jest śliczna i coraz bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała gromadka jest piękna a kolorystykę Kici uważam za udaną :) .
    Oczywiście zerkam na Gorgona - ma odjazdowe ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwa artystka dokończyłby występ nawet przy zerowej widowni! Moim zdaniem to "farbowana" Kicia ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mogła bys powiedzieć mi coś o tej lalce? podoba mi się ale jest trochę dziwna wygląda jakby głowa należała do innej lalki a korpus do innej. Na pewno to reprodukcja ??? Warta swej ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ?????? Lalka to Monster High Mattela - o ile wiem te lalki REPRODUKCJI jeszcze się nie doczekały. Twór jest tegoroczny, a przynajmniej tak głosi pudełko.

      Usuń
    2. Oj Manhamana przepraszam Cię zaszła mała pomyłka zapomniałam dodać link:
      http://allegro.pl/stara-lalka-z-porcelany-sygnowana-57cm-i3622291165.html

      Usuń
    3. Haha teraz się zgodzę ;) wygląda to na reprodukcję. Stare toto raczej nie jest, ale mogę się mylić
      Za to całkiem przyjemne- cena jak na mój gust wysoka choć chyba allegrowicz spuszcza z tonu bo wisiała do niedawna za 400 ;)

      Usuń
    4. Aha to już wszystko jasne :) dzięki za info ;)

      Usuń
  13. Ona jest rewelacyjna! Jakbym dalej siedziała w lalkach, to na pewno byłaby na mojej łiszliście. A daj mi proszę jakiegoś linka do tej kościotrupkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ją u nas w tesconie i muszę powiedzieć, że wywołuje duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć zapraszam do mnie też mam tą Catty :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Potwornicka brygada się powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest ;-) Fajna historyjka ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna :) sama dumam nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń