Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 31 października 2013

Happy Halloween......

Komórki ledwo zostały wynajęte, a już kroi się impreza- państwo Scalowscy zapraszają na Halloween,
ale chyba jednak nie wszyscy są zadowoleni i chcą się bawić.....














Stroje, dynie, dodatki by me, pająki sponsorował empik ;)

13 komentarzy:

  1. Juniora Scalowskiego chyba przeraziły te dekoracje :-D Jemu też powiedz, że te pająki są z Empika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie śliczne, tycie dynie :) Bardzo podobają mi się twoje miniatury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne czarownice i cudne dekoracje. Duchy są fantastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nastrojowo-Halloweenowo!!! A pajączki znajome ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie mikre te Twoje komórki! Moją mamę też by te pająki wystraszyły, pomimo że z Empiku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: this decor is fabulous. Happy Halloween!. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Pająki fantastyczne i wiedźmy widać zachwycone nastrojem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dyńki mnie zachwyciły, są takie realistyczne. Panie S, wstydź się, pająki są miłe i pożyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra! Dawno mnie u Ciebie nie było, a tu tyle się dzieje!

    OdpowiedzUsuń