Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 25 sierpnia 2013

Sonny Angel mini figure- Flower serirs -Tulip

Aniołka WYGRAŁAM!!!!!!!!!! w fejsbukowej rozdawajcie u Sonny Angel Poland.
Możecie sobie tylko wyobrazić zdumienie i radość, gdy po powrocie z wojaży odkryłam przemiłą niespodziankę.
  Polecam polubienie fejsbukowego profilu- aniołkowe rozdawajki  pojawiają się dość często, zasady są banalnie proste i przy odrobinie szczęścia można wylosować takiego słodziaka.

Sonny Angel to aniołki- niespodzianki, które przywędrowały z Japonii, mi bardzo przypominają Kwepiego - z tą różnicą, że figurki posiadają tematyczne "czapki". I tak mamy serie zwierzęcą - 4 serie, owocową, warzywną, morską i kwiatową.
 Na każdą tematyczną serię składa się 12 figurek i tajemnicza 13. Kto jaką dostanie to już loteria, bo aniołki przyjeżdżają pancernie zapakowane.


Na pudełku oprócz opisu znajduje się zdjęcie całej serii.


Wewnątrz pancernie zapakowany Aniołek wraz z mini katalogiem ze wszystkimi dotychczasowymi seriami.


Przez torebkę można namacać "czapkę" ;) nim rozpakowałam Aniołka wiedziałam, że trafił mi się "ulubieniec".


Najbardziej z serii kwiatowej podobał mi się Tulipan- no i  Tulipana dostałam!


A to już radosna kwiatowo-ogrodowa sesja












Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ za wygraną i Aniołka!
Wszystkim fejsbukowiczom polecam zabawę u Sonny Angel Poland!


44 komentarze:

  1. Śliczny maluszek - faktycznie podobny
    do Kwepiego :) Gratulacje i ... obyś zgromadziła ich więcej :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie wiem czy będę powiększać rodzinkę ale może się skuszę kiedyś na dokupienie kolejnych maluchów

      Usuń
  2. Moje gratulacje, fajny aniołek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fakt wszystkie są śliczne.

      Usuń
  3. Ja taż życzę dużo takich słodzików wygranych :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zabawę na FB- każdy posiadający tam konto ma szansę na aniołka ;)

      Usuń
  4. Gratulacje!
    Bardzo podoba mi się zdjęcie wśród kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Też maluch aż się prosił o ogrodową sesję ( mimo iż większość kwiatów załatwiły wściekłe upały)

      Usuń
  5. Gratuluję :D
    Ja obserwuję ich od dawna, ale jeszcze nic nie udało mi się jeszcze wygrać...
    Może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w końcu się uda wygrać Aniołka, czego serdecznie Ci życzę!

      Usuń
  6. Gratuluje :-)
    Obserwuje ich od dawna i też jednego anioła jakiś czas temu wygrałam :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba ten pomysł z aniołkową rozdawajką! A takie niespodzianki są szalenie miłe ;)

      Usuń
  7. Gratuluję wygranej ;) Tulipanek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ fotogeniczna bestyjka... Piękne plenery i zdolny fotograf ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ciociu Lusiu za uznanie!
      Plenery mocno objedzone słońcem- ogród po zeszłorocznym remoncie i tegorocznej suszy i upałach wygląda marnie- jedynie dla takiego malucha można uzyskać jako-takie tło.

      Usuń
  9. Gratulacje! :)
    Słodziak ten aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I polecam kolejne zabawy na FB= każdy ma szansę na Aniołka!

      Usuń
  10. Gratuluję! Tulipanek jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje!! Zazdroszczę, mi też się marzy soniak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: congratulations. It is a very lovely baby. I like the pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde... dla takiej nagrody warto by było "fejsa" założyć...
    Uwielbiam tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Szkoda że nie pora na tulipany ;) idealnie do Aniołka pasowałyby tulipanowe listki

      Usuń
  14. Super! Taki maluch a taką dużą radość przyniósł. Nam, blogoczytaczom także. Kiedy się na niego patrzy to od razu się paszcza rozciąga w uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić- jak przeczytałam wyniki rozdawajki wydałam kwik radosny ;)
      Aniołki są niesamowicie pozytywne- mają takie przyjazne i pogodne buziaki- od razu poprawiają humor!

      Usuń
  15. Ale śmieszniutki ten aniołek :-) Słodko wygląda wśród kwiatów :-) A można je normalnie w Polsce kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można Aniu kupić min. tu www.SonnyAngel.pl

      Mi się bardzo podoba- jest drobniutki, bardzo fotogeniczny, u mnie dołączył do stada Kwepie ;)

      Usuń
    2. Zauroczyły mnie one :-) Chyba sobie takiego kupię :-) Fajnie by było trafić na tego sekretnego...

      Usuń
    3. Polecam i życzę powodzenia- bo jakiego Aniołka się trafi to już loteria! Choć jak widać po moim przykładzie można trafić tego wymarzonego! Widać że Aniołki nie tylko przynoszą szczęście , ale i wiedzą do kogo trafić ;)

      Usuń
  16. cudniusi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodziak, choć minkę to ma rozrabiaki ;)

      Usuń
  17. Fajowy, jest on na mojej życzeniowej liście od czasu jak na allegro je ujrzałam. Pełna nadziei wejdę na te stronę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia przy następnej zabawie!

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. ;) mnie zauroczyły maleńkie skrzydełka ;)

      Usuń
  19. ale miałaś szczęście, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- udało się za drugim podejściem ;)

      Usuń
  20. Jakie słodkie maleństwo! Szczęściara z Ciebie! Najładniejsze chyba to zdjęcie w kwiatach hortensji. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie, nie, zmykam stąd, bo od tej słodyczy jeszcze mi się podobnego zachce ;)

    OdpowiedzUsuń