Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 9 czerwca 2013

We all live in a yellow submarine! Hi!Glamm.


Remont lalkowego pokoju ma się ku końcowi, teraz czeka mnie zamówienie mebli pod lalki (*już zamówione), oraz sprzątanie (*też już posprzątałam), układanie i ponowne zagracenie przestrzeni życiowej.
W tzw międzyczasie pojawiły się kolejne lalki- na skutek wyprzedaży w ulubionym zabawkowym pojawiła się w kolekcji lalka -Hi!Glamm model Kit.
Patyczak jest najdziwniejszym lalkowym tworem (pomijając dyniogłowe ) ciałko drobniutkie, przypominające lalki Witch, natomiast nogi długie jak u komara widliszka ;)
Sama lalka wykonana jest solidnie, posiada bardzo ładne włosy, ciekawą malaturę, a także ładnie wymodelowane dłonie i stopy- to często pomijane elementy- lalki bardzo często posiadają płetewki lub stopopodobne wyrostki. Dłonie są duże w porównaniu z innymi lalkami a przez to anatomicznie poprawne- zasłaniają lalce twarz.
Kitka na tyle mi się spodobała, że za poradą MajorMistakes (Zua Kobieta, oj Zua) zakupiłam Kitce kumpele- żeby nie czuła się samotnym dziwadłem ;)
Do Kitki dołączyła Julka i Olka ;)
Dziewczyny jako pierwsze zwiedzały lalkowy pokój, który wygląda jak Żółta Łódź Podwodna!



 Julka

 Olka

Kit'ka
 
 Kit spodobała mi się na tyle, że dokupiłam pozostały zapudłowany egzemplarz



Lalki posiadają całkiem przyzwoicie wykonane dodatki- zaskoczył mnie boombox Olki i dołączone do niego płyty- to nie atrapy pudełek z nalepką a plastikowe krążki w otwieranych pudełkach!
Boombox ma kieszeń na płytę ;) mała rzecz a cieszy ;)



Ogólnie lalki posiadają całkiem sporo dodatków, występują w dwóch wersjach - podstawowej i z dodatkowymi akcesoriami, ale nawet jak na wersje podstawowe dodatki są ładnie dopracowane.


Obecnie moja "kolekcja" Glammek wygląda tak- jednak już niedługo dołączą dwie brakujące panny ;)


*post pisałam na raty, pomiędzy sprzątaniem, myciem podłóg i przenoszeniem pudeł i mebli - dlatego pojawiły się dopiski ;)



Teraz czekam już na zamówione regały, lalki w pudłach jeszcze muszą posiedzieć ;)

30 komentarzy:

  1. Te lalki mają świetne dodatki! Jak dla mnie wyglądają nieco kosmicznie z tymi długimi nogami i chyba bym się do nich nie przekonała. :D :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I love the Beatles song. Your glam doll collection I really like. I see that you are doing a great job of organizing and cleaning your collection. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, na nogi plastiku nie żałowali, do samej szyi, że tak powiem. A dodatki niesamowite, i powiadasz, że w pudełkach otwieranych są płyty! Muszę się przypatrzyć. Może już zawczasu pomyślę o gwiazdkowych prezentach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyrafonogie są bardzo efektowne :) .
    Dla mnie mają tylko jeden minus - nie można ubrać ich w spodnie krótkonogich koleżanek ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten album Beatlesów:) A zdjęcie, na którym ściana to połowa zdjęcia (to pionowe z trzema lalkami) jest rewelacyjne:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Patyczaki całkiem sympatyczne, ich dodatki faktycznie bardzo efektowne.. ale ja najbardziej ciekawa jestem lalkowego pokoju po remoncie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) jeszcze troszkę cierpliwości ;) dzicy lokatorzy spowodowali lekkie opóźnienie ;)

      Usuń
  7. NIE!
    NIE!
    NIE!
    3XNIE!
    Paskudztwa!
    I wiem czemu- porównałaś toto do komara, a ja owadów nie znoszę!!!
    Ale te dodatki...
    Zastanowię się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki są cool ;)
      No nic innego mi się na klawiaturę nie ciśnie jeno owady ;)

      Usuń
  8. spora kolekcja glammek:))) u mnie bytuje tylko jedna:))) a najbardziej zawsze podobała mi sie z nich Pam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już skompletowałam wszystkie ;) w sumie podoba mi się to, że każda jest inna - począwszy od włosów po make up i ciuchy. Fajnie przemyślana seria.

      Usuń
  9. O ja mam w swoim posiadaniu dwie - w tym taką jak ty Olkę. Druga to blondynka. Rzeczywiście dodatki są fajne, krążki - płyty też mnie zaskoczyły.
    Bardzo mi się podobają ich paluchy przy tych długaśnych stopach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pat- obecnie też u mnie zamieszkała ;)
      Dodatki są obłędne- Pat ma zastaw do make upu, który się otwiera- obłęd ;)
      Paluchy i dłonie są bardzo ładne.

      Usuń
  10. Ale patyki! :D rozbawiło mnie słowo “stopopodobne” ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie? ;) niektóre lalki mają takie zakończenia kończyn ;) albo płetewkę albo wyrostek stopopodobny a tu mamy regularne paluchy ;)

      Usuń
  11. Ja także jestem ciekawa nowego pokoju dla lalek.,żyrafki całkiem sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) cierpliwości ;) jeszcze trochę myślę, że będzie okazja "obczaić" na żywo ;)

      Usuń
  12. Czemu te nogi są takie długie? Faktycznie kojarzą się z owadami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licho wie ;)widać skoro mogą być wielkie łby na mikro ciałkach, to ktoś postanowił ultra długie kończyny wyprodukować ;)

      Usuń
  13. Pewnie normalnie na takie nogi powiedziałabym "nie", ale przy takich buziach i takich dodatkach kończyny schodzą na drugi plan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je potraktować jako ciekawostkę ;) całość mimo dziwactwa jest całkiem przyjemna

      Usuń
  14. Ładny kolor do pokoju wybrałaś i wcale nie kojarzy mi się z łodzią podwodną ;-) Co do lalek, to faktycznie dziwolągi, ale Kit całkiem śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest to słoneczny żółty - zdjęcia ciut przekłamują kolor.
      Patyczaki przy całej dziwaczności są bardzo ładnie wykonane- solidność zaskakuje, a przy obecnej cenie grzechem byłoby nie zaprosić na półkę ;)zwłaszcza, że ostatnio mam tendencję do osobliwości ;) dodatki lalki mają rewelacyjne i zawsze można podkraść dla innych lokatorek ;)

      Usuń
  15. Nie mogę się doczekać Twojej wspaniałej kolekcji zabawek zgromadzonej na nowych meblach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch do zdjęć całego zbioru jeszcze droga daleka- niestety remonty mimo założeń czasowych bywają nieobliczalne i nienormatywne ;)

      Usuń
  16. bardzo ładne te patyczaki!

    OdpowiedzUsuń