Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 3 kwietnia 2013

Zima trzyma- w poszukiwaniu Zenka

Zima trzyma i za cholerę nie chce sobie iść. Obudziłam się rano z piękną perspektywą odśnieżania i przypomniał mi się Zenek Blues ;) Kto nie zna - dla przypomnienia poniższy filmik.



Stwierdziłam, że taki Zenek do odśnieżania to przydatna rzecz! I ku mojemu zaskoczeniu Zenek się pojawił.
Niezbyt zadowolony, ale on to chyba ma w naturze ;)

Na początku jakoś sobie radził




Ale nieco później........


-Ja tego nie ogarniam!


-Może już by łaskawie przestało padać?????


-Nie dam rady- proszę mnie do domu zabrać!



I skończyło się Zenkowe odśnieżanie.

W sesji udział wzięli:
Gollum jako Zenek
Garderoba Zenka- kamizelka , spodnie by Mattel, czapka by Penelopa
Cynowe wiaderko i miotła by me wg tutorialu MyFroggyStuff ;)

20 komentarzy:

  1. O jejku!! Takiemu cieciowi nie chciałabym się narazić łażąc w zabłoconych butach!
    Gollum ma twarz stworzoną do wyrażania takich ekspresji XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma duży potencjał - swoją drogą ja bym też wolała w konflikt z takim cieciem nie wchodzić - dobrze że on mały ;)

      Usuń
  2. O rany, Gollum mnie rozbraja, jest taki paskudnie-uroczo zrzędliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, ze Gollumek to obecnie twój ulubiony brzydalek :D Fajnie wygląda w tych ciuchach z miotłą i wiadrem, pasuje mu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak- chwilowo przy tej pogodzie jest idealnym modelem ;)
      Z ciuchami to jest problem przez te jego wielkie dłonie i stopy ;)

      Usuń
  4. hej
    Biedaczek zmarznie w tym śniegu , świetne zdjęcia ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      On przyzwyczajony ;) przeszedł ciężką zaprawę, więc zimno mu nie straszne ;) ;) ;)
      Dzięki!

      Usuń
  5. Oj musisz mu koniecznie berecik z antenką zrobić. Super Zenek. Wiadro i miotła jakby dla niego stworzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bereciku pomyślę- tymczasowo ma czapkę by Penelopa.
      hehe nie ma to jak zagonić lalki do prac domowych ;)

      Usuń
  6. Zenek wersja wścieklak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) każdy by tak zareagował na wizję odśnieżania ;)

      Usuń
  7. Hyhyhy, jest pracowity jak Anioł z serialu "Alternatywy 4" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) jeszcze nie wpadł na to, zeby inne lalki zagonić do roboty ;););)

      Usuń
  8. Rewelacja! Jest szansa, że zima się go przestraszy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oby! Ja już tej zimy mam serdecznie dosyć!!!! Dzisiaj znowu dosypało.

      Usuń
  9. Panie Zenku, kochany, zima kiedyś musi minąć. Pan pomyśli, jak to będzie fajnie śmigać z kosiarką do trawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch oby minęła! Chwilowo kosiarki nie mamy, ale może wydłubiemy???....

      Usuń
  10. BOSKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń