Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 21 kwietnia 2013

LIV doll Kate 1 st Wave kolejna zdobycz z SH.

Kaśkę upolowałam w SH. Jest to druga LIVka z tego źródła.
I jak na lalkę z lumpeksu trafiła mi się w idealnym stanie. Zero latających stawów, ubytków w make upie. Dodatkowo zachowała połowę stroju, zegarek(!) i BUTY z czego jestem wyjątkowo zadowolona. No i takim sposobem wyczerpałam zapas LIVkowych peruk ;)



Tak wyglądają obie moje Kaśki




Nowa ma bardziej różowy make up, mocniej podkreślone cienie,  i ciemniejszy skalp, za to oczy są równie zielone ;)

A tak prezentuje się cała moja LIVkowa ekipa


27 komentarzy:

  1. no ja padnę,jakie ty skarby z SH przynosisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie padaj tylko zwiedzaj takie przybytki hehe ;)

      Usuń
  2. Jaka elegancka ekipa!!
    Masz farta kobieto, ja w SH znajduję ewentualnie jakieś pogryzione tupie trupki...

    Mam tą samą Kasię, boska jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Kaśka jest fajna.
      A co ja się po tych SH nałażę to moje ;) teraz o lalki coraz trudniej - mam sporą konkurencję ;)

      Usuń
  3. Super, taki fart w SH, tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh czasem się trafi ;) choć na 4 lata łazenia to dopiero 2 LIVka ;)

      Usuń
  4. Hello from Spain: great collection .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto! Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. o! całe stadko - bardzo się cieszę, gdy mogę sobie ich pooglądać razem.


    I ja się pytam, gdzie się podziewa maskotek blogowy przystojniak Gollum i mój najulubieńszy Rybek? czy już się z Livkową gromadką zaprzyjaźnili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe bez pośpiechu ;) pojawią się chłopaki, choć dopiero obrabiam zdjęcia bo zaległości mam straszne ;)
      W swoim czasie się pojawią Gollum na pewno ;)

      Usuń
  6. Też chcę Livkę z SH! W życiu bym sobie żadnej nie kupiła, ale chcę znaleźć jakąś w SH :(((((((
    Może być goła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe życzę powodzenia ;) ja z SH musowo zabieram ;) szkoda żeby się tam poniewierały , albo trafiły do jakiegoś Paskudnego Bachora ;)

      Usuń
  7. Gratuluję! znaleźć taką lalkę w lumpie to nie lada szczęście! Trzeba było jeszcze w totka zagrać ;)
    A tak na poważnie to lalka jest przepiękna! A wszystkie razem wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      W sumie ja się nad większością perełek dziwuję ;)
      bo w SH cuda mozna upolować - zawsze się dziwię jak komuś opłaca sie wyrzucać - ale na zachodzie lalki są dużo tańsze ;)

      Usuń
  8. Też chcę takie lumpeksy xD a najlepiej, żeby mieli tam jakiegoś klona dużej Blythe :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to ja bym tez chciała ;) ale na taką Paskudę jeszcze nie trafiłam ;)

      Usuń
  9. Lubię Livki i jak sobie pomyślę, że dwie straciłam, bo koleżanka nie umiała przez telefon dobrze ich opisać, to mnie do dziś trafia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję, że następnym razem Ci się uda upolować LIVkę - u mnie Mam ma prikaz brać lalki o dużych łbach, wprawianych oczach i ruchomych stawach ;)

      Usuń
  10. hej
    fantastyczna kolekcja .....gratuluję i pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym jakiegokolwiek plastika chciała dorwać dla samej satysfakcji upolowania lalki w SH- a trafiła mi się tylko raz porcelanka, która choć fajna, to jednak nie dla mnie była. A Kaśki(obie) są fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne :) Gratuluję stadka :) Bardzo sympatyczne. Pozdrawiam z łoża boleści ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio też dorwałam Kaśkę w lumpie :D ale nie mam peruki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się trafi- ja chwilowo mam tyle samo peruk co LIVek ale nadzieja na zdobycie jednego i drugiego jest :)

      Usuń