Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

CED Fashion Doll- Constance, Clarie, Colin

 

Lalki CED stworzone zostały przez Douga Jamesa i Laurę Meisner.
Są duże 19,5" w pełni artykułowane, posiadają 14 punktów artykulacji,
Lalkową ekipę stanowią  Claire Elizabeth Daniels, Cara Emile Duncan, Constance Erin Dash od 2006 roku dołączyły Colin Elia Dehan, Catherine Emily Donahue, Chiara Elena Desanti.
Lalki sprzedawane są w trzech wersjach
Creative - do własnej stylizacji - lalki  wyposażone są we frotowy szlafrok, ręcznik i kąpielowe klapki, mają skromniejszy make up.
Basic - lalka posiada skromniejszy strój, najczęściej spódnicę/spodnie i bluzkę lub sukienkę,
Full Fashion- lalka wyposażona jest w bogaty strój, stworzony dla danej lalki.
Moją ekipę stanowią

Constance in Antiquing- Brazylijka
Creative Colin- Nigeryjka
Claire in Portrait - Amerykanka lub Brytyjka


Doskonale widać różnice w moldach lalek- to nie tylko "ufarbowane" lalki, ale też posiadają charakterystyczne rysy dla danej grupy etnicznej.


Najbardziej lubię twarzyczkę Colin, którą prezentowałam juz na blogu


Lalki we własnym obuwiu stoją same bez wspomagania stojakiem ;)

http://klinikalalek.blogspot.com/2010/11/afrykanskie-inspiracje.html


10 komentarzy:

  1. Fantastyczne :-) widzę, że o lalkach to ja niewiele wiem :-(
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne babki :) Gratulacje. Super kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe. Musiałbym mieć je w ręce, bo nigdy nie moge sobie uświadomić rozmairu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, choć Murzynka wydaje się mieć taki teatralny wyraz twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lalki. To jest wyzwanie - szyć dla takich modelek!

    OdpowiedzUsuń
  6. A Clarie ma coś z Meryl Streep, nie umiem powiedzieć co konkretnie, ale tak mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie kobity! Z nietypowymi twarzami. Daleko im do słodkich, uśmiechniętych barbiów. I bardzo dobrze! Poważne twarze są bardziej wymowne, można im przypisać więcej uczuć.

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie Claire wymiata!
    p.s. dziekuję za linka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne!!!!!!! -popadłabym w rozpacz, gdybym musiała wybrać tylko 1 z nich =)

    OdpowiedzUsuń
  10. intrygujace pannice - moja faworytka to krótkowłosa czarnoskóra w białej kiecce - cudo!!!

    OdpowiedzUsuń