Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 31 marca 2013

Wesołych Świąt!

Wszystkim zaglądającym na blog pragnę życzyć Zdrowych i Spokojnych Świąt! 
 
 

Niestety za oknem mamy bardziej zimę niż wiosnę, w Śmigus Dyngus będzie można okładać się śnieżkami niż polewać wodą.

Natomiast u mnie z samego rana odbywały się loty na Królikolocie



A Gollum postanowił przystroić wielkanocny stół.


Cóż widać mocno zasugerował się pogodą za oknem.

 
 
Choć kto wie, jak co roku będą się pojawiać takie pogodowe wariacje to choinka wielkanocna będzie normą ;)


8 komentarzy:

  1. Gollum jak zwykle bezkonkurencyjny:)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt ;)
    Gollum jak zwykle uroczy, rozbawił mnie strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha świetne :) Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: beautiful and original photos. Happy Easter! . Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt! Podziwiam Królika- i jego stoicki spokój! Gollum przeuroczy! Podobnie jak mój Kokoum robi solową karierę, z dala od swego pierwowzoru! Bardzo lubię takie sytuacje- bo u nowego właściciela lalka dopiero zyskuje indywidualny rys osobowości! Pobyt u Ciebie zupełnie go odmienił! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ahahahahaha! no takiego Wilkanocnego Zajączka to sie nie spodziewałam! a pomysł na wielkanocną choinkę jest BOMBA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie ty chowałaś przede mną tą gadzinę? Mam nadzieję, że to domownik a nie materiał na pasztet :)
    Domagam się więcej Królikolota!

    OdpowiedzUsuń