Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 19 marca 2013

My precious........ Linda klon Sindy od Pedigree

Po raz kolejny Aga- Fleurdoll zrobiła mi ogromną niespodziankę. Jakież było moje ogromne zdziwienie, kiedy zaprzyjaźniony Pan Listonosz wraz z firmową pocztą przyniósł szarą kopertę ze znajomą naklejką.
Korzystając z chwili przerwy rozpakowałam przesyłkę a w niej była  Linda- klon mojej najulubieńszej lalki- Sindy od Pedigree. Owszem napomykałam Adze, że gdyby chciała Lindę sprzedać to chętnie ją przygarnę, ale nie przypuszczałam, że dostanę ją ot tak.

Linda jest wyjątkowo porządnie wykonanym klonem.


Posiada gęste rude loki ( uwielbiam ten kolor)



Ładnie wymodelowaną twarzyczkę


 Gumowe rączki - inne klony są całe z plastiku -z ładnie ułożonymi paluszkami, oraz nóżki z lekko ugiętym jednym kolankiem. Stopy mają charakterystyczne wgłębienie na klapki.


Co prawda lalka przyjechała w innej sukieneczce, ale ta, którą dostałam jako gratis bardziej pasuje mi do Lindy - zarówno kolor jak fason.





My Precious.......



Nie tylko ja zachwycam się Lindą- nie wiedzieć kiedy przydreptał mój "Przystojniak" i oczu oderwać od niej nie mógł.


-Mój Sssskarbeńńńkuuu..... wysyczał Gollum jak umiał najczulej.


Po krótkim zaskoczeniu Linda stwierdziła, że lepszy taki chłop niż żaden, i że w Witrynie wzbudzi zainteresowanie wyjątkowym adoratorem ;)


I żyli długo i szczęśliwie......Koniec ;)
P.S.
YT wyrzucił piosenkę w "wykonaniu" Golluma- ten teledysk szalenie mi się spodobał ;)




Aga raz jeszcze BARDZO ale to BARDZO DZIĘKUJĘ!!!!!!

30 komentarzy:

  1. Linda jest uroczą kobietką, a do tego w takim wieku, że potrafi docenić wnętrze, a nie tylko powierzchowność faceta ;)
    Niezła z nich para :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , w dodatku Gollum jest sławną postacią, a to, że ma taki wygląd- cóż nie każdy jest doskonały ;)

      Usuń
  2. Cześć
    śliczna Linda , buzia i sukieneczka .....słodka ....a ten Pan na swój sposób też jest uroczy ....horrorowo
    pozdrawiam ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Oj tak- te lalki mają swój urok.
      A Gollum przy bliższym poznaniu zachwyca precyzją wykonania.

      Usuń
  3. Czy Linda ma jakieś oznaczenia? Kiedyś widziałam bardzo podobną lalkę, ale nie miała nic na plecach ani na głowie i nie kupiłam. Mam żałować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linda ma jedynie na plecach napis "Hong Kong" ale to nie jest jedyny klon Sindy- niektóre bardzo z twarzyczki podobne mają słabo wytłoczony ten Hong Kong,lub wcale.
      Na głowie nie ma sygnatur. Rączki są gumowe, miękkie, coś jak u starszych Petr.
      Ciężko mi stwierdzić czy żałować, ale na przyszłość zbieraj wszelakie Sindy podobne-oczywiście jak lubisz, bo nie wszystkie klony miały sygnatury.

      Usuń
  4. Niesamowita z nich parka;)
    Linda to bardzo ciekawa lalka, zwłaszcza spojrzenie jej okrągłych ocząt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Bardzo lubię lalki Sindy i wszystkie Sindypodobne klony.

      Usuń
  5. Urocza w tej bistorowej sukieneczce, Idealnie do niej pasuje... w przeciwieństwie do kawalera :D Super niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam aj tam ;) A kiecuszka jest śliczna.
      Idealnie pasuje do Lindy

      Usuń
  6. Twoja kloniczka jest przeurocza; moja ma oprócz napisu Hong Kong jeszcze taki mały znaczek w kółeczku, ma blond włosy i też ma odcisk na nóżkach od klapka. tych kloników było sporo, oprócz Lindy jeszcze Randy szatynka lub brunetka i Tammy (blondi), i moja to chyba jest Tammy (ma loczek na czole taki jak tylko Tammy miała).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klonów Sindy było bardzo dużo, też mam Tammy i trzy inne panny, coś pomiędzy Tammy a Lindą ;)

      Usuń
  7. Hello from Spain: Linda is a very cute doll. I like her face and her dress. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Marta! Dziękuję bardzo! Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Linda wygląda jakby nie wiedziała czy uciekać, czy zostać ;)
    Myślę, ze jednak Paskud ją przekona i zostaną parą.
    Jakie fajne muszą być takie niespodziewane, niespodziewanki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Króliku bardzo fajne- a moja mina na widok listonosza bezcenna ;)

      Linda jest odważna a nie taki Gollum straszny jak zmyje charakteryzację ;)

      Usuń
  9. śliczna lalunia!włosy ma piękne! no i tworzą z Gollumem niezwykłą parę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- włosy ma bardzo gęste, i dobrej jakości z czym u klonów róznie bywa.

      Usuń
  10. Lepiej pilnuj Galluma żeby jej nie zjadł :x
    :D
    śliczna ta Linda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe na szczeście Gollum woli inne menu ;)

      Usuń
  11. No nie! Ten wpis poprawi mi humor na długo! Tak się uśmiałam! Nie jestem pewna, czy Gollum się zdecyduje, ale wypadałoby, żeby dał ukochanej pierścionek zaręczynowy. Choć, z drugiej strony, może lepiej nie- bo pierścionek, akurat ten... sprawia, że nosząca go osoba może stać się niewidzialna, a w jej duszy gości "zuuuuuuułooooooooooo"

    Laleczka bardzo ładna- a sukienkę ma świetną! No i te klapeczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło!
      No może za pierścionki to już podziękujemy, bo ostatnia historia to się dla Golluma kiepsko skończyła ;)

      A klapeczki to ma od Sindy- jej własne muszę lekko podreperować.

      Usuń
  12. Śśśśśśślicznotaaa:D SSSSS :P Fajne zdjęcia, a sukienka idelanie pasuje lalce, w klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Starałam ssssssssięęęęęę ;)
      Kieca owszem jak na lalę szyta.

      Usuń
  13. Jejku jaka piękna, tylko pozazdrościć takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- takie klony są do upolowania na giełdach ;)

      Usuń
  14. Śliczne ma te włosy. I ogólnie taka śmieszna dziewuszka... chociaż adorator chyba jeszcze śmieszniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta Linda, podoba mi się jej buzia :-) I wcale nie wygląda na klona, wręcz przeciwnie - widać, że dobrej jakości jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwie bajkowa z nich para- iście Piękna i Bestia:)

    OdpowiedzUsuń