Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 14 marca 2013

LOTR -Gollum od NECA

Z okazji powrotu zimy popołudniowa sesja Paskudnika.
 
 

 
 







Od wczoraj zimno, wieje, sypie mokrym śniegiem, jednym słowem masakra na całego.
Zmarznięty Gollum kategorycznie zażądał koca i kubka czegoś na rozgrzewkę ;)






Zimowe, plenerowe sesje wybitnie nie są tym co Gollumy lubią najbardziej.

Figurka wykonana wiernie z pierwowzorem. Bardzo starannie wyrzeźbiona i pomalowana. Ruchoma, lecz z pewnymi ograniczeniami wynikającymi z postury stwora.

34 komentarze:

  1. zajebisty jest koleś!!! bardzo wiernie odtworzony!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pod względem technicznym rewelacja- długo rozważałam zakup, ale zdjęcia Kamarzy przekonały mnie do tego Paskudnika ;)

      Usuń
  2. Rzeczywiście fantastycznie wykonany :) To chyba zdjęcia z przeprawy przez górę Caradhras... Dobrze, że mógł po tym wszystkim liczyć na ciepłą herbatkę i kocyk :D ale coś dalej zeźlony ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym samym pomyślałam ;)

      Usuń
    2. Ach co zrobić- taka natura- widać takiemu ciężko dogodzić ;)

      Usuń
  3. Gollum odziany w koc rozłożył mnie na łopatki ! jest świetny :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) on jest ogólnie bardzo fotogeniczny i ma ciągoty do tekstyliów ;) znudziło się biedakowi bieganie z prawie gołym zadkiem ;)

      Usuń
  4. Paskudny i cudownie artykułowany. Brr nie chciałabym go spotkać nawet przy kubku herbaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, co zrobić taka rola ;) artykulację ma na własnym poziomie- dostosowaną do warunków postaci. A wykonanie jest bardzo dobre- polecam zdjęcia u Kamarzy- tam widać cały urok stwora.

      Usuń
  5. Prześmiesznie wygląda w domowych warunkach. Jeszcze mu tylko różowych papućków i mięciutkiego szlafroka brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie może się i papućków dorobi ;)
      Ogólnie ma niezłe warunki na niektóre bajkowe szwarc charaktery ;)

      Usuń
  6. Może i Gollum nie przepada za śniegiem, za to zdjęcia wyszły bardzo efektowne:) Aż mi w uszach dźwięczy: "Nassssz ssskarb".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Choć nie jest to to co chciałam uzyskać- ale była to jedna z szybszych sesji ;)

      Usuń
  7. Nie dość, że mały, pyskaty, to jeszcze ma roszczeniową postawę! =) ożywiłaś tego "Przystojniaka"! Aż sobie wyobrażał, jak klaskał zębami z zimna w tych swoich skromnych gaciałeskach! =)Bardzo mi się ten wpis podoba! Świetny!!!
    Gollum od Neca wszystkich podnieca! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe zębami to prawie ja dzwoniłam- od wczoraj zima zaatakowała ze wzmożoną siłą ;) od wczoraj sypie, wieje a dziś to wieje dwa razy mocniej ;) na kolejną sesję paskudy poczekam do roztopów ;)

      Usuń
  8. Jaki kochany!!! Rybę mu daj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo nie posiadamy ;) herbata musi wystarczyć ;)

      Usuń
  9. Ależ jest realistyczny:D
    Dawno tu nie zaglądałam do Ciebie, a tu tyle nowości!
    Zainteresował mnie ten kubeczek niebieski - ja dziś do pieca włożyłam coś takiego, na pomarańczowo wyszkliwiłam:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe kubeczki kupiłam do Momokowej chałupki wraz ze szklanicami i innymi drobiazgami - dla Golluma ciut mały, ale on ma solidne grabie ;) ;) ;) w końcu to Hobbit po reformie gospodarczej hehe ;)
      Ciekawa jestem co wyjmiesz z pieca ;)
      Ja zaglądam regularnie, tyle ze z pisaniem to już gorzej ;)

      Usuń
  10. Hello from Spain: awesome. Nice pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Zawsze tak wyobrażałam sobie pewnego osobnika :))
    Z chęcią gościłabym go u siebie. Pięknie wyglądałby w sesji z moimi pięknościami XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;)
      Hehe taki paskud - ciekawa jestem jakby zareagowały piękności na taką paskudę ;)
      Ale poza kadrem Gollum jest całkiem miły tyle, że nie wygląda ;)

      Usuń
  12. Aż mnie zatkało, jest rewelacyjny, zwłaszcza te zdjęcia z kocykiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Fakt jest dopracowany w każym calu ;) a z kocykiem tak słodko wygląda ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam Golluma, ma w sobie coś rozbrajającego:) Sesja wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Samą postać bardzo lubię, a NECA robi znakomite figurki, warte swojej ceny.

      Usuń
  14. Świetny jest, naprawdę bardzo realistyczny,

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno Gollum jak i jego sesja jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarówno Gollum jak i jego sesja są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń