Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 3 marca 2013

LML-Trzy




Trzy- trzy "potworki" dobrały się do czekoladowego zająca ;)
W sesji udział wzięli Ava, Menard i Peggy, Czekoladowy Zając z którego zostało już tylko sreberko i w charakterze zajęczych wnętrzności marmolada Rapsodia o smaku różanym ;)

Zabawe jak poprzednie dwie edycje wymyśliła Maverika http://lalkami.blogspot.com/

13 komentarzy:

  1. I tak dobrze, że nie dorwały się do prawdziwego zająca, bo rozerwałyby go na strzępy i na planie zdjęciowym walałyby się flaczki biedaka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie mają fajne, okaleczone buzie! Widywałam zdjęcia lalek z tej serii, ale nigdy za bardzo sie nie przyglądałam, dopiero u Ciebie widzę jak są różnorodne i dobrze wykonane!
    Male potwory zamordowały królika XD

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow.......marmoladowa masakra z zającem z tle :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż "mię strach przeleciał!" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brrrrr...Przerażające...Biedny zajączek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie - marmolada różana, moja ulubiona, a to potworki!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej
    śliczna Horrorowa gromadka lalkowa ........pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Powaliłaś mnie tymi zdjęciami!:)
    Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Tylko palce lizać, mniam mniam XD

    OdpowiedzUsuń
  10. O są "flaki"! Nie zauważyłam na pierwszy rzut oka :)
    Te lalki mnie przerażają, a niewiele rzeczy może mnie przestraszyć, jednak strrraszliwie chciałabym taką zobaczyć "na żywo".

    OdpowiedzUsuń
  11. jacy oni są słodcy razem <3 Umrzyki powinny chodzić stadami, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne potworki!!!! biedny królik o smaku różanym ;)pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń