Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 10 lutego 2013

Living Dead Dolls- Peggy Goo

Peggy Goo

Over to your car
Peggy Goo will skate
Serving her favourite dish
Your brains on a plate

Peggy na zdjęciach promo producenta




I już na moich zdjęciach:






Peggy na wyposażeniu posiada talerz do serwowania mózgu ;) przy czym sam mózg zrobiony jest z miękkiej gumy ;) Wrotki posiadają ruchome kółczeczka, a sam strój wykonany jest z taką samą starannością jak u wszystkich zakupionych lalek.

16 komentarzy:

  1. Wygląda jak mózg Gorii... Zjadłyście mózg mojej lalce! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dokładnie ;) mózg jest całkiem spory, co ciekawe pasuje do lalkowej głowy ;)

      Usuń
  2. móżdżek w sosie własnym:) lala ma śliczną suknię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) o tak ubranka tych lalek są bardzo starannie wyykonane- ogólnie nastawiałam się na gorszą jakość a tu taka niespodzianka

      Usuń
  3. Ta trochę mniej makabryczna, ale serwowane danie... brrrr dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie ma to jak świeży móóóóóóóóóóózgggggg
      Myślę że one mają równy poziom masakry ;)

      Usuń
  4. Jak się ta parka paskudek rozmnoży, to po domu będzie Ci latało stado zombie-maluchów. Czego szczerym sercem życzę, bo te lalki są wspaniałe!
    Tak sobie tylko myślę, że byłoby ciekawie, gdyby producent dodałby im "grobowy" zapach. Klienci dosłownie padaliby trupem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paskudek mam tercet ;)
      Więcej nie planuję zombiaków ;)
      Oj ja bym wolała żeby już takiego realizmu nie było ;) wystarczy zapach kartonu i farby z pudełka ;)

      Usuń
  5. Jej co wy z tymi trupami :( dawać ładnee lalki a nie takie o zgniłki :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to są ładne lalki ;) na ich specyficzny sposób ;)

      Usuń
  6. hej
    ta lalka robi wrażenie ....szczególnie trzymając mózg na talerzyku .
    fantastyczna ....gratuluję ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) w sumie z tym trzymaniem talerzyka to różnie jej idzie- najczęściej wylata z łapki a ja mam zabawę z szukaniem mózgu na podłodze, bo zawsze sie gdzieś poturla ;)

      Usuń
  7. brrrrrrrrrrrrrrr! zaczynam się bać!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą to bym chciała mieć u siebie na półce ^v^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne na najpopularniejszym portalu aukcyjnym - polecam ;)

      Usuń