Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 12 lutego 2013

Living Dead Dolls - Menard, Peggy Goo, Ava raz jeszcze










Przeglądając wszystkie lalki z serii Living Dead Dolls doszłam do wniosku, że zakupiona trójca jest najbardziej realistyczna ze wszystkich wydanych dotąd lalek.
Bo czy na powyższych zdjęciach nie przypominają wam uczestników haloweenowej zabawy?
Te lalki najbardziej przypominają mi poprzebierane dzieciaki - bo pod warstwą farby mamy całkiem ładne dziecięce buźki z ładnie pomalowanymi oczkami, brewkami itd. No może Menard z lekka się wymyka - bo ma paskudne bruzdy, ale i to możemy zrzucić na karb charakteryzacji ;)
Natomiast wcześniejsze lalki mają makeupy całkowicie odrealnione- przynajmniej wg mnie ;)

W porównaniu z lalkami 30 cm typu Barbie wyglądają tak:


Do zdjęcia zgodziła się pozować Fleurka- kolejna sierotka po moim reroocie.

18 komentarzy:

  1. Kółko zombiaste, trupiokanciaste ;d
    Odważna Fleurcia, ja bym sobie z Menardem fotki pstryknąć nie dała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) e tam Fleurcia jest po takich przejściach (lalka w stanie pierwotnym prezentowała stan total padło) że fotka z Menardem to pikuś ;)
      A tak w ogóle to bardzo miły gość tylko jeszcze w lustrze się nie widział ;)

      Usuń
  2. "Kółko graniaste...
    (...) kółko nam się połamało, rączki nam pourywało i na buzię, JEB!"
    Sorki, nie mogłam się powstrzymać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ bardzo Cię proszę - wierszyk idealny - jedynie urywanie rączek sobie odpuszczę ;) są wystarczająco skancerowane ;)

      Usuń
  3. urocze towarzystwo :D panna z "przekrwionymi" oczkami to moja faworytka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) prawda ;) ja lubię wszystkie "zombiaki" z tej serii ;) choć Ava jest "najsłodsza" z człej trójki

      Usuń
  4. Przyznam szczerze, że nie czytałam Twoich ostatnich wpisów, bo te lale mnie przerażają. Dlatego nie oglądam horrorów.Są przerażające...Ale chyba taka ich rola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe u mnie od 3 wpisów zagościły zombiaki ;) na horrorach się wychowałam, więc te laluchy nie robią na mnie większego wrażenia - ale pod względem technicznym są świetnie wykonane.

      Usuń
  5. Jakie słodziaki z nich :* Wzięli się za rączki i tańczą w kółeczko :D Co? Że jaki obrzęd? Przyzywają co??? Nie, nie, aaaaaargh... :P

    A ja też już przylukałam następną, hiehie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Ciekawa jestem kolejnej Twojej lokatorki!

      Usuń
  6. o matko, córko i połowa syna, a może nawet cały syn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przy całym moim optymizmie i zamiłowaniu do różnych lalek... tych chyba bym pod swój dach nie przyjęła...
    Dla turpistów byłyby kwintesencja piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam ;) śliczne są tyle, że na swój sposób ;)

      Usuń
  7. Madziu, może wreszcie jakiś mój komentarz się przyjmie :) No piękne są, hehehe. Dziękuję też za podziękowania. Bardzo mi miło, że pomogłam w urozmaiceniu Twej bogatej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie!
      Jestem bardzo wdzieczna za pomoc ;)

      Usuń
  8. piękne są :) uwielbiam te maszkary, właśnie czekam na przesyłkę z moimi pierwszymi Living Dead Dolls :) mam nadzieję, że kolekcja (zarówno Twoja, ja i moja) będzie się powiększać :) szkoda tylko, że w PL są słabo dostępne...

    Pozdrawiam,
    Aya
    http://ayaaida.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że choć te się pojawiły ;)
      U mnie raczej kolejne nie zamieszkają- ta trójca całkowicie mi wystarczy, ale jestem ciekawa Twojego zestawu.

      Usuń
  9. Dzisiaj przyjechały do mnie moje trupioblade demonice :D wrzuciłam trochę zdjęć na bloga, zapraszam :)

    Następnym razem muszę upolować coś krwawego ;) Mięcho na wierzchu i te sprawy ;p

    http://ayaaida.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne- a "krwista" panna plątała się jeszcze po alu- Goria z 22 serii ;)

      Usuń