Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 11 lutego 2013

Living Dead Dolls - Ava

Ava
Ava was dressed that day
For an apocalyptic flood
When she stumbled upon zombies
She found a rain of blood

Lalka na zdjęciach promo:



I na moich zdjęciach






Ava posiada najbardziej rozbudowaną garderobę. Pod różową peleryną ( uszytą bardzo starannie) lalka posiada bluzeczkę z kołnierzykiem i jeansową sukieneczkę bez rękawów.

12 komentarzy:

  1. Mój Małż chyba by z radości oszalał gdybym przyciągnęła do domu takiego słodziaka. On kocha Zombie, ja nie bardzo, ale...
    NOSZ KURDE! Jaka fajna paskuda! Moim zdaniem powinno się pokazywać takie lale ludziom, którzy twierdzą, że to Barbie są ZUE, bo różowe :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;)
      Ja uwielbiam horrory zombiaczne również ;)
      Sama lalka bodoba mi się bardzo - one są ręcznie malowane stąd każda jest jedyna w swoim rodzaju ;) a ta jest wyjątkowo słodka ;)

      Usuń
  2. O matko !! To lalka dla dzieci???? Ona jest straszna !
    I tak mi się podoba, bo zombie są ok....Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie one są powyżej 15 lat ;) to absolutnie nie jest zabawka- pomijając wygląd lalki ;)
      One są recznie malowane - a raczej krwią chlapane- w zabawie farba mogłaby zejść ;)

      Usuń
  3. Ta już trochę przystojniejsza xD i ciuchy nawet spoko mimo że KRWIO odżyzgane ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ładne ;) ciuchy ma śliczne i jak na "madeinchina" porządnie uszyte i z równą starannością chlapane krwią ;)

      Usuń
  4. Laleczka jest troszkę przerażająca ale ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) specyficzna jak wszystkie z serii LDD - ale w sumie taka ma być z założenia ;)

      Usuń