Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 9 lutego 2013

Livind Dead Dolls -Menard

Menard
Trapped on an island
Cursed with voodoo
The dead are among us
and they want to eat you.
 
Lalek zapakowany w pudełko- trumnę z opisem lalki ( zdjęcie promo z aukcji)
 

I ze strony producenta


 
 
I już na moich zdjęciach.








Technicznie lalka wykonana jest znakomicie. Make up bardzo staranny, do "obszarpanego" kostiumu też nie mam zastrzeżeń ;) widać że lalki stworzyli ludzie z pasją ;)

25 komentarzy:

  1. woow, paskudnik!! Ale wykonanie fakt - genialne!
    Daj teraz dziecku takie Stworze pod choinke xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej to stworzenie jest przeznaczone powyżej 15 lat ;)

      Ale fakt zrobiony jest cudnie ;)

      Usuń
  2. Jezusicku, przerażający! Wygląda, jak zmartwychwstały zakonnik ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze nasunęło mi się podobieństwo do mumii zakonników u krakowskich Reformatów ;)
      Make up paskudny ale zrobiony fantastycznie ;)

      Usuń
  3. Chyba bałabym się posiadać taką lalkę w domu ;d
    Ale zgadzam się, że wykonana jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam- ja lubię taką makabrę ;) a one są w swojej paskudnośći zrobione znakomicie ;)

      Usuń
  4. hej
    fantastyczna lalka horror , podoba mi się .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Jako miłośniczka horrorów nie miałam wyjścia jak nabyć przedstawicieli i tej serii lalek

      Usuń
  5. O rany, chyba będę się budziła z krzykiem w środku nocy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamuśku!ale straszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alee brzydal xD moje Panienki bałby się go :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) w sumie takie było założenie "truposzczaków" mają być straszne ;)

      Usuń
  8. Wspaniały! Jak z sennego koszmaru. Wiem, że w serii Living dead dolls są też "delikatniejsze" wersje lalek, ale to właśnie te okropne są najciekawsze. Oj, aż mnie zatkało z zazdrości i chcicy. Toż ten lalek przecudnie by się sprawdzał w lalkowych historyjkach! W roli amanta go nie widzę, ale w zasadzie - dlaczego nie? Taki grobowy dżentelmen też ma prawo kochać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na alu - i do kupienia w stolycy ;) odpadnie Ci koszt przesyłki- ogólnie do strasznych historyjek idealny ;)
      Mi najbardziej podobają się te realistyczne wersje ;) a seria 22 miała przyjemność spotkać na własnej drodze zombie ;)

      Usuń
  9. Wspaniały! Jak z sennego koszmaru. Wiem, że w serii Living dead dolls są też "delikatniejsze" wersje lalek, ale to właśnie te okropne są najciekawsze. Oj, aż mnie zatkało z zazdrości i chcicy. Toż ten lalek przecudnie by się sprawdzał w lalkowych historyjkach! W roli amanta go nie widzę, ale w zasadzie - dlaczego nie? Taki grobowy dżentelmen też ma prawo kochać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny! Wyglada jak żywy! Żywy trup oczywiscie he! Cuudny, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w końcu są żywe trupy ;) te akurat takie całkiem świeże ;) no może Menard trochę dłużej poleżał ;)

      Usuń
  11. Mój mąż byłby nią zachwycony :-) uwielbia takie klimaty...wykonanie rewelacyjne, ale jak dla mnie jest zbyt straszna...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dla miłośników horrorów to fajna lalka ;)

      Usuń
  12. Ech, Ty to masz mocne nerwy! Za nic bym nie trzymała tej lalki w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe oj nie jest tak źle - na żywo taka lalka nie jest aż tak straszna ;)

      Usuń
  13. Hello from Spain: this doll is very scary. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń