Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 26 stycznia 2013

Mały przedsmak kolejnych lokatorów

Zima i nadmiar obowiązków zahibernowały bloga, jednakże nie oznacza to lalkowej posuchy ;)
Za pośrednictwem Beaty, której pragnę bardzo gorąco podziękować za poświęcony czas i bieganie po sklepach spełniłam kolejne lalkowe marzenie- w kolekcji pojawiły się lalki Living Dead Dolls z serii 22 ;)
Całą serię prezentuje poniższy obrazek ;)


Z całej serii najbardziej podobają mi się Ava, Peggy i Menard ;) Zdjęcie powyższe pochodzi z aukcji ;)
Lalki dopadłam dzięki info Mangusty,  nadmienię że u niej mieszka Goria (nie Gloria ;) ;) ;))


Jak czas i pogoda pozwoli w najbliższym czasie zaprezentuję moją upiorną trójcę w całej okazałości ;)

13 komentarzy:

  1. łooooo,ale masakra!! boskie są,ale upiorne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra ale świetnie wykonana ;) jestem bardzo pozytywnie zaskoczona

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A no racja musi mi truposzka wybaczyć to "l"

      Usuń
  3. medard to mój faworyt. Ostatnio na all tez była taka parka niedrogo. Jeden drugiego siekierą walił czy cuś

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho, będzie "krwawa dama" w kolekcji. Super! Te laleczki są przedziwnie fascynujące. Niby paskudy, ale na boga - co za pomysłowość. Makabra w wydaniu groteskowym - coś pięknego. Z niecierpliwością czekam na notkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: this collection is very original. I had not seen before. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. o ranyyyyyyy... straszne są.......

    OdpowiedzUsuń
  7. hej
    ale świetne lalkowe rarytasy ....straszne ale i też na swój sposób uroczę
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Brrrrr... Straszne te lalki! Mam taką bujną wyobraźnię, że w ciemności potrafię wyobrażać sobie niestworzone rzeczy, a potem zaczynam się ich bać, więc taka lalka na półce to byłaby dla mnie groza :-P Ale u Ciebie z chęcią pooglądam :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Straszne są! Ale w ich przypadku to akurat dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko dlatego, że nie są to 12sto calowe chudzinki, nie będę miała żadnej!
    Jednakże czekam z niecierpliwością na Twoje, bo uwielbiam, takie paskudy!

    OdpowiedzUsuń