Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 1 stycznia 2013

Kapitan Jack Sparrow

Jack od dłuższego czasu zajmował wysoką pozycję na mojej łysz liście, jednakże ceny pozostawiały wiele do życzenia- aż tu mała niespodzinka na koniec roku- lalek kupiony w wigilię, opłacony dwa dni później ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu przybył w Sylwestra- szalenie miła niespodzianka na koniec roku- liczyłam przywitać Jacka około środy ;)







W pudle jednak Jack zbyt długo nie  przebywał - kategorycznie zażądał wypuszczenia na wolność.






Lalek jest szalenie fotogeniczny, nie będę się rozwodzić nad podobieństwem i starannością wykonania lalki - lalka broni się sama ;)
Jak na rasowego pirata przystało zaraz po wypuszczeniu udał się na poszukiwanie trunków wysokoprocentowych- ale jedyne co znalazł to butelka szampana, którą szybko opróżnił;)







 
Od dłuższego czasu wyroby Mattela mnie nie zachwycały - a tu taka miła niespodzianka- lalka wykonana solidnie, podobna do pierwowzoru a nie przebrana, strój odwzorowany bardzo dokładnie- jak za starych dobrych czasów, kiedy lalki były zrobione solidnie i z pasją. Oby było więcej takich lalek!

23 komentarze:

  1. Lalek jest niesamowity przez to , że jest bardzo podobny do oryginału :-) Johnny Depp to ulubieniec :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię kreacje Deepa - ale Jack chyba jest moim ulubieńcem.

      Usuń
  2. lalka wygląda zupełnie jak nie mattel. Malatura jak u tonnera. Faktycznie bardzo się postaralí z Jackiem. Gratuluję spełnienia kolejnego lalkowego marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dokładnie- lalka zupełnie jak nie od Mattela -malatura jest znakomita!
      Polecam do kolekcji tego przystojniaka.

      Usuń
  3. Fajny jest, żeby nie to że sobie obiecałam nie kupować więcej Mattela, to już by był u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tej lalki chyba warto jest zrobić wyjątek -mi się wyjątkowo podoba ;)

      Usuń
  4. Chyba coś ze mną nie tak...gdzie się nie obejrzę tam widzę Jacka Sparrowa...Jak mi za nim tęskno...

    No i oczywiście gratuluje zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Sama z przyjemnością oglądnęłam po raz kolejny przygody Kapitana Sparrowa z braku ciekawszych propozycji w TV ;)

      Usuń
  5. Rozpływam się nad nim bo jest pięknie wykonany;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- przypominają się stare, dobre czasy Mattela, gdzie kupiony przedmiot nie był jednorazową tandetą a solidną zabawką na lata do tego porządnie wykonaną.

      Usuń
  6. Fajny prezent od tego Wiedźmikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lalka faktycznie doskonale wykonana :) Mimo,że nie kolekcjonuję lalek to chętnie bym sobie takiego pirata sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- dla miłośników Sparrowa czy Deepa to niezła gratka- tym bardziej że ceny zrobiły się przystępne.

      Usuń
  8. przepiękny ten Piracik!Lalek jak ta lala! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jack jak malowanie ;) nawet głowę ma mocowaną odmiennie niż pozostałe Keny

      Usuń
  9. Nie cierpię lalek chłopaków, ale Jack jest chyba jedynym, który mi sie podoba:D Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- trzeba przyznać że tą lalkę zrobili fantastycznie- poczynając od samej lalki a na detalach stroju skończywszy. No i znakomite podobieństwo lalki do oryginału- co czasami firmie nie wychodzi ;)

      Usuń
  10. Achh, zaroiło się od Jacków! Oby tak dalej :) Tylko czy rumu wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumu niestety brak ;)
      Jeszcze trochę założymy fanklub Jacka ;)

      Usuń
  11. hej
    lalka wygląda jak prawdziwy Johnny Depp.....aż zazdroszczę
    cudny lalkowy pirat
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Polecam- tą lalkę warto mieć w zbiorze!

      Usuń
  12. Uważaj,żey wsród panien nie nabroił. Ja go trzymam w innym pokoju.

    OdpowiedzUsuń