Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Wesołej Nocy Strzeżenia Wiedźm!

Dziś na Dysku przypada Noc Strzeżenia Wiedźm - i jak na szanującą się Wiedźmę  przystało siedzę w domu- w sumie lepiej to brzmi niż - nigdzie się nie ruszam z powodu choroby i zażywanego antybiotyku - prawda?

A że tej nocy grzeczne dzieci ( i Wiedźmy chyba też) odwiedza Wiedźmikołaj, liczę na liczne prezenty ;)



Mój Wiedźmikołaj przybył w towarzystwie dwóch Elfów




Wiedźmikołaj przytaszczył sporych rozmiarów "Lalkowy Fundusz Inwestycyjny" w postaci uroczej lalki- skarbonki o orientalnej stylizacji.





Jak już prezenty zostały rozdane Wiedźmikołaj ruszył w dalszą drogę ;)




 

W sesji wystąpili:
*Jack Skeleton jako Wiedźmikołaj ( kubraczek szycie własne, czapka madeinchina)

*Elfy choinkowe po liftingu jako Pomocnicy Wieźmikołaja
Elfy są to stare ozdoby świąteczne japońskiej produkcji (kupione za gorsze w SH) po mojej krawieckiej interwencji - niestety obie figurki były bardzo zniszczone - jedynie uratowałam łebki -resztki schowałam z sentymentu, ale nie nadają się do prezentacji.
Nowe Elfy osadzone są na drucianym stelażu - stroje uszyłam ręcznie z filcu.

*Skarbonka-lalka zwana potocznie Lalkowym Funduszem Inwestycyjnym - Mikołajkowy prezent od Doroty, która dzielnie wspiera mnie w lalkowym szaleństwie.

Wszystkim wybierającym się na imprezy sylwestrowe życzę szampańskiej zabawy
Przyjaciołom, Czytelnikom i Cichym Podglądaczom życzę  Szczęśliwego Nowego Roku!
Oby nadchodzący 2013 był lepszy, obfitujący w lalki i same dobre wydarzenia!

18 komentarzy:

  1. What a lovely Christmas collection. SO colourful!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego!!!!przepiękne te elfiki ci wyszły!a skarbonki pozazdrościć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Z Elfów bardzo się cieszę bo to starocie- z oryginałów zdjęłam łebki i dorobiłam resztę - korpusiki oryginalne schowałam ;)

      Tobie też najlepszego w Nowym Roku!

      Usuń
  3. Hello from Spain: Happy New Year. Nice collection of dolls. keep in touch in 2013.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Marta!
      Thank you very much! I like them very much -kepp in touch ;)

      Usuń
  4. szybkiego powrotu do zdrowia! fajna skarbonka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Oj tak- ja na taką trafiłam po raz pierwszy.

      Usuń
  5. Moc życzeń Noworocznych!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I wzajemnie życzę wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  6. A ja byłam jednak chyba niegrzeczna bo nawet awizo nie przyszło :D albo poczta była niegrzeczna :D mniejsza :D Wiedźmikołaj się spóźni :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie Ty a poczta nawaliła- ja byłam ciężko zdziwiona faktem że przesyłka dziś doszła.
      Wzajemnie Szczęśliwego, Lalkowego!

      Usuń
  7. Szczęśliwego lalkowego Nowego Roku:)
    Ostatnie zdjęcie najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. :D cudna sesja:) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy to czasem nie są wersje vintage Elf on a Shelf...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje duże prawdopodobieństwo że tak ;)
      Starałam się oddać im właściwy charakter

      Usuń
  10. I jeszcze Zero ze świecącym noskiem :) Super :)

    OdpowiedzUsuń