Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 2 grudnia 2012

Siostro Basaak!

 
Nie znoszę siedzieć w domu, niestety przeziębienie uziemiło mnie na tyle skutecznie, że zabrałam się za dłubanie. Przynajmniej czas szybciej mija.
Z mojego wczorajszego starcia z maszyną powstało dzisiejsze "wdzianko" ;) a także wełniana sukienka i płaszczyk z kapturem o których następnym  razem ;)
Dziś poznajcie Siostrę Basaak ;)

 

 
 
 






- O niebiosa niech ONA wyzdrowieje, bo aż strach w co jeszcze mnie wystroi........


-A te Paskudy znowu tu są- chyba prosiłam żeby je ode mnie ZABRAĆ!!!

 
 
Niestety wyczerpałam limit na Picasie, i zdjęcia muszę przerzucać , co odbija się na jakości.

39 komentarzy:

  1. Haha, naprawdę widzę to przerażenie w oczach Basaak ;D
    Wyglądają wszystkie razem jak dziewczynki z katolickiej szkoły, skojarzyło mi się to z kreskówką Madeline ;]
    Zdrowiej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dobre skojarzenie ;)
      No biedna ale jakoś tak sama prosiła się o habit ;)
      Paskud małych już odziewać nie będę bo to straszna dłubanina ;)
      Dzięki - paskudnie mnie wzięło.

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie- mistrzostwo:)
    Siostra Basaak i jej owieczki.

    Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Oj przyda się bo nie znoszę chorować!

      Basaak się opędzić od Paskud nie może ;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł!!!!! Rewelacyjnie wygląda a nawet podkreśla jej osobowość

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z racji przeznaczenia lalka dostaje wdzianka w czarno- białej tonacji

      Usuń
  5. huahuahuahua!!no boska z niej "siostrzyczka"!!!! :) no i może bawić przedszkolaki :P otwieraj szkółkę niedzielną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ona maluchów chce się pozbyć za wszelką cenę ;) wieść o szkółce niedzielnej bidusię by dobila ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięks ;) miło że moja radosna twórczość się podoba

      Usuń
  7. hihihi, jest rewelacyjna, ostatnie zdjęcie bombowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszła!!!..no jak maja się od niej te sierotki odczepić??? przecież to "siostra miłosierdzia" :D
    Zdrówka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe może być i siostra miłosierdzia ;)

      Dzięki oj przyda się!

      Usuń
  9. oj nie wiedziałam ze jest jakiś limit na Picassa.... może drugie konto załóż??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przyznany limit na picasie (połaczone z blogiem) zawsze mi się kończy z końcem roku ;) ale dam radę ;) jedynie zdjęcia będą ciut rozjechane ;)

      Usuń
  10. Cudowna! Fantastyczny ten habit. Sama wymyśliłaś czy miałaś jakiś wykrój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Sama na podstawie habitu porcelanki
      Basaak ma tak wielki łeb że welon odrysowałam od tego porcelanki- reszta metodą prób i błędów na pdst wykroju własnego na Basaakową sukienkę

      Usuń
  11. witaj Manhamana
    niesamwita lalka , robi wrażenie jest urocza
    pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Dziękuję za odwiedziny.
      Polecam- lalka jest całkiem ciekawa i zawsze to tańsza alternatywa

      Usuń
  12. hahahaha, rewelacja;) jak żywa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Siostra Basaak czuje się zaszczycona ;) ;)

      Usuń
  13. O Hesus! Jak ja się cieszę, że omijam kościoły szerokim łukiem, bo jeszcze by mi taka siostrzyczka wyszła na spotkanie :)
    Habit zajebiaszczy. Baska nabrała w nim takiego złowieszczego wyglądu i nawet to wysokie czoło się schowało.
    Gratulować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się - ta tylko grassuje w mojej okolicy, a i tak woli ciepłe wełniane dzianinki ;)

      Dziękuję po stokroć ;)

      Usuń
  14. Heh, pomysł i wykonanie - REWELACJA!!! Mina Siostrzyczki, gdy spogląda na "doczepione" maluchy - bezcenna! :) Wracaj szybko do zdrowia! Popatrz - Ciebie wzięło, a ja swoje "przechodziałam" i "przepracowałam" i to na wysokich obrotach... Az Ci troszkę zazdroszczę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze Jadziu, że Ci przeszło- u mnie się niestety rozwinęło i cherlam nadal.

      Bardzo dziękuję za słowa uznania - niestety Basaak ma problem ze wszędobylskim "drobiazgiem" ;)

      Usuń
  15. Siostrze nieładnie z oczu patrzy, diabelskie kolory w ślipiach drzemią. Może ona opętana, jak Matka Joanna od aniołów? Egzorcysty trza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie sprawdzałam, egzorcysty niestety na stanie nie mamy.... jeszcze ;)
      choć wcale sie nie dziwię że złym okiem patrzy- zimno na dworze a ja biedaczkę w etaminkowy habicik, cieniutki , przewiewny odziałam- za to w cieplutkiej wełnianej kurteczce złagodniała ;)

      Usuń
  16. cudny strój. chciałabym lalę zakonnicę:)pozdr. lilav.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- na pewno jakąś trafisz!- wśród regionalnych to nie jest rzadkość - życzę upolowania!

      Usuń
  17. Gdzie kupujesz takie lalki?? (to Blythe, prawda??)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to klon Blythe -Basaak - na eBayu

      Usuń
  18. Siostra Basaak jest po prostu rewelacyjna !!! Świetny strój Ci wyszedł :)))
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Mam pomysł na kolejne wcielenie Basaaka, tylko potrzebuję trochę wolnego czasu.....

      Usuń
  19. AAAAAaaaaaaaaaaaaa hahahahahahaah PADŁAM TRUPEM I ZAPLUŁAM MONITOR!!!!
    REWELACJA !

    OdpowiedzUsuń