Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 29 grudnia 2012

Basaaki dwa

 
Początkowo nie planowałam zakupu drugiego basaaka, głównie ze względu na długi czas oczekiwania i moje przykre doświadczenia z poprzedniczką,
Jednakże ze swoim Basaakiem postanowiła się pożegnać Makarrena i dzięki Marzence w tempie ekspresowym przyjechał drugi Basaak.
Zdjęcia kiepskie głównie ze względu na brak światła.
Jak widać ślepia Basaaków są różne i kupując trzeba i na oczy zwrócić uwagę.

 
 
 
 
 
Oczka niebieskie są takie same, jedynie zdjęcie raczyło nie wyjść.
 

 
 
 

Nowa lokatorka ma zdjętą sprężynę, dołożony sznurek i może przymykać ślepia.



Bardzo lubię ślepka w brązowym kolorze:




Wydaje mi się, że ta lalka jest ciut lepszej jakości niż Basaak pierwszy. Myślę, że gdyby była możliwość zmacania i wybrania lalki osobiście można by było wyszukać jednostki lepsze i gorsze.

Teraz czekam na zamówione stojaki do lalek, bo bez nich ciężko Paskudy ustawiać do zdjęć.

Lalki wystąpiły w pipetkowych kieckach mojej produkcji. Oba czekają na "kuku" ale niestety choroba po raz kolejny pokrzyżowała mi plany i Basaaki jeszcze sobie poczekają ;)

13 komentarzy:

  1. Fajny blog. ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż. ^^
    Mój blog: my-world-of-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny- postaram się zaglądać ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne lalki... Ni i świetnie, że masz ich 2!!! Można je porównać, pooglądać i poeksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Druga dokoptowała przypadkiem - ale widać między nimi drobne różnice.
      Szkoda , że nie ma możliwości oglądnięcia lalek przed zakupem na żywo.

      Usuń
  3. Będą dwa Baasaki? Jupi!:)
    Bardzo fajna opcja przymykania oczu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są dwa ;) ze ślepiami to bardzo fajny patent;)

      Usuń
  4. Hello from Spain: congratulations on your second doll. They have some differences. I appreciate their different eyes. I have no doll that collection but I really like them. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że ją przygarnęłaś, nawet porządne odzienie dostała :D U mnie tylko by się kurzyła, na wszystko czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie!
      Niestety ja też mam czasu jak na lekarstwo ;)
      A płaszczyk musiał ulec przeróbce ;)
      Wcześniejszą wersję dostał LIVkowy

      Usuń
  6. hejka
    wow śliczne lalki ,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież one wcale nie są podobne! A ja myślałam, że bliźniaczki będą.
    Ta nowa coś knuje, podczas gdy "ta stara" to wcielenie niewinności. Nie da się ich pomylić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mordki mają te same ale wystarczy zmiana ślepiów i skalpów żeby lalki się różniły ;)

      Usuń