Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 4 listopada 2012

Medaliony - Tangkou Doll

Bynajmniej nie chodzi tu o  Nałkowską ;) a o lalki zamknięte w medalionach.
Ostatnio jest to dość popularna technika pozwalająca stworzyć oryginalną biżuterię.
Sama chciałam mieć medalion z jedną ze swoich lalek  w tym celu zleciłam zrobienie medalionu, które okazało się kompletną pomyłką, co z kolei pchnęło mnie do wyprodukowania własnego medalionu z Innoqui Traveler.



Po drodze powstało kilka medalionów dla blogowych Koleżanek, z ich lalkami, i na jakiś czas porzuciłam produkcję do czasu, aż znalazłam idealne kandydatki do zamykania w medalionach.

Sama technika jest dość prosta, za to wymaga dobrego zdjęcia i precyzji, żeby wewnątrz nie powstała powietrzna galaktyka ( ja otrzymałam "galaktyczny" medalion).

O ile sama produkcja jest dość prosta, to zrobienie ładnego, ostrego zdjęcia medalionom jest już sztuką - na dodatek jak brakuje dobrego dziennego światła.






Tak rozpędziłam się z produkcją medalionów, że  powstały w dwóch rozmiarach- mniejszym 4cm i 6cm.










Teraz mogę wszędzie zabrać swoje ulubienice, bez wywoływania niezdrowej sensacji  ;)


20 komentarzy:

  1. są rewelacyjne. Taki medalion pasuje w stylu do vampirelli. Jak portret hrabiny drakulowej. Lilav.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ogólnie Tangkou są idealne do zamykania w medalionach ;)

      Usuń
  2. Madzia, ten z Innoqui jest świetny, ta lalka wygląda w nim, jak jakaś aktorka z dramatu sprzed lat! A jeśli uda mi się nabyć którąś z tych Tangkou, to mam nadzieję, że będę mogła sobie u Ciebie taki zamówić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziekuję! Innoqui bardzo lubię- niestety ze względu na swoją kruchość lalka skazana jest na pudełkową egzystencję ;)
      Nie ma najmniejszego problemu ;) mam jeszce kilka baz więc zrobienie medalionu nie jest problemem ;)

      Usuń
  3. Świetne. Wyglądają bardzo profesjonalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) muszą - większośc biżuterii robię na własny użytek ;)

      Usuń
  4. przepiękne!!!pięknie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! One są szklane, przez co trudno zrobić dobre zdjęcie - przynajmniej ja mam z tym problem.

      Usuń
  5. obłędne!! A nie czasem Nałkowska ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Si, si to przez jutrzejszą wizytę ;););)

      Usuń
  6. Są rewelacyjne:) Gratuluję takiej umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne:-) ja to bym chciała taki większy z moją Coco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję- wysłałam wiadomość ;)

      Usuń
  8. Witam, ponieważ nie ma na blogu informacji o sposobie kontaktu, zetem piszę w komentarzu. Kupiłam lalkę z pękniętą główką od szyi do brody: http://mojalalkowamoda.blogspot.com/2012/11/mistyque-girl.html, czy da się ją uratować?
    proszę o kontakt gosiaksz1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam- mam nadzieję, że pomogłam ;)

      Usuń
  9. Piękne.
    Jako dziecko uwielbiałam medaliony, najlepiej takie zamykane, zawsze byłam ciekawa, co mają w środku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne i unikatowe!!! Muszę chyba spróbować zrobić taki z moją ukochaną Tonnerką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam na alu i też patrzyłam za bazami - od jakiegoś czasu już ich nie ma.

      Usuń
  11. Tangkou idealnie pasują do tych medalionów :D

    OdpowiedzUsuń