Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 8 listopada 2012

Medaliony ciąg dalszy

Dłubanie madalionów spodobało mi się tak bardzo, że powstały kolejne.
Tym razem zamknęłam w medalionach Gienię i misia Barbary Bukowski





Oraz Straszną Marysię



Eksperymentalnie zrobiłam mały medalion ozdobiony cyrkoniami - na dobrą sprawę może też zostać elementem kolczyków ;)
W medalionie zamknięta Vampirella Tangkou




Dodatkowo wydłubałam kilka medalionów z Tangkou na sprzedaż - oferta niedługo pojawi się w zakładce "for sale"


12 komentarzy:

  1. Gienia i miś Barbary Bukowski to moi faworyci :)
    Straszna Marysia jest zbyt straszna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl......super medalion ze swoja ulubiona lalka:)Mega:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj
    śliczne medaliony , podoba mi się misio , uwielbiam miśki .

    OdpowiedzUsuń
  4. Gienia i miś Barbary podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gieniuchny Ci zazdroszczę, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ze straszną Maryśką jest fajny. Idealny byłby jako element jakiegoś horroru :) Jakbyś miała kiedyś jeden za dużo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i wykonanie! Są tak śliczne że bym jeden z nich kupiła. Sprzedajesz? :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sparawie medalionów- zapraszam do kontaku przez mail- klinikalalekblog@gmail.com

      Usuń