Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 24 października 2012

Vampire -Tangkou Doll -czyli szaleństwo do kwadratu

Lalki Tangkou tak bardzo przypadły mi do gustu, że w krótkim czasie dorobiłam się trzeciej lokatorki.
Usilnie trzymając się stylu "loli" wybór padł na Vampirellę. Początkowo miałam obiekcje, bo lalka na zdjęciach promo wygląda dość drapieżnie, ale jak to zwykle bywa w rzeczywistości lalka jest śliczna.
Podoba mi się absolutnie całość - od pomysłu, po dwukolorową tonację- czarny strój lalki ożywia czerwona wstążka , podkolanówki i włosy w pięknym kolorze.
Strój uszyty bardzo starannie- od gorsetu po falbaniastą spódnicę , doczepiany tren i opaskę na włosy.
Make up lalki też jest bardzo ładny-nawet wampirze ząbki, które wyglądają jak ząbki a nie jak zacieki z pasty do zębów.



Buty, tren i inne dodatki znajdują się wewnątrz pudła pod plastikową trumienką




Zewnętrzne pudełko z rysunkiem lalki- swoją drogą wszystkie grafiki bardzo mi się podobają!


Dopinany tren w całej okazałości- uszyty z dwóch warstw tiulu, wykończony koronką i wstążeczkami



Oczka posiadają ten sam zestaw kolorystyczny



Najbardziej podobają mi się ciemno-szare



I niespodzianka w postaci czerwonych poziomek na powiekach.



Podobnie jak Loli lalka posiada certyfikat- moja ma nr 206/3000


Z czystym sumieniem mogę polecić te lalki i w tym przypadku "Made in China" brzmi dumnie ;)

Jedyne czego mogę się czepić to stojaki- strasznie ciężko się składają i sporo czasu musiałam poświęcić na odpowiednie ustawienie lalki.

37 komentarzy:

  1. ja już chce moją ;(*(((((( Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz! Jak nie dziś to jutro będzie, ale doskonale wiem jak się czeka na przesyłkę.
      Dzięki twoja też zapowiada się świetnie!

      Usuń
    2. Wow! Ty też Dollby padłeś ofiarą wirusa? Którą? :D
      Jak z jej butami Manhamano? Trzeba stopy zdjąć?

      Usuń
    3. Wow! Dollby też? xD
      A jak z jej butami Manhamano? Plastik jak u Pinki? Stopy trzeba zdjąć?

      Usuń
    4. Niestety tak- nie zaryzykuję wciskania stóp w te butki ;) ktoś sobie w tn sposób lalkę połamał.
      Ale mi to nie przeszkadza- u mnie będą stały takie jak je fabryka stworzyła ;)

      Usuń
  2. Jest niesamowita, ten wyraz twarzy jest niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) mi najmniej podobają się zielone oczy- mogli jej wstawić takie w kolorze włosów ;) to byłby efekt ;)

      Usuń
    2. Fakt, zielone średnio pasują, ale wcale nie musisz ich używać, te szare są idealne :-) A tak swoją drogą, to wyobraziłam sobie ją z krwistoczerwonymi soczewkami i było by to dość straszne połączenie :-P

      Usuń
  3. A jeszcze niedawno czytałam jaka to wielka szkoda, że tak mało ich w Polsce ;D
    Przecież to już normalnie epidemia lalkowa nam nastała, ale póki cieszą właścicieli niech nam trwa ;]
    Oczywiście gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz dostępność na alu załatwiła sprawę ;) odkąd są dostępne od ręki i odpada czekanie na przesyłkę i wizja ewentualnego cła zaczęły się plenić ;) cena też wydaje się być przyzwoita, to też ową epidemię nasila
      Dzięki ;)

      Usuń
  4. Mam pytanie gdzie kupujesz Tangokou ???
    PS.Piękna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro http://allegro.pl/listing/user.php/run?category=11818&us_id=17856325

      Usuń
  5. Moja ma numer 228 :) A oczka zrobiłam fioletowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo coraz więcej Tangkou w Polsce, super! Lubie sobie na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę ;) i fajnie że źródełko jest w kraju ;)

      Usuń
  7. szok, dopóki nie zobaczyłam Twojej wampirki myślałam że tangkou są brzydsze od paskudek..a ona jest śliczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mnie one ujęły od razu- jedynie miałam wątpliwośći co do jakośći - ale jak zmacałm jestem zachwycona- a Vampirka na żywo jest rewelacyjna- na zdjęciach taka mocno drapieżna a w realu make up nie jest tak agresywny i całość cudnie się komponuje

      Usuń
  8. hej
    lalka wampirka jest urocza , ja też taką chcę mieć .
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękna, chyba najbardziej z tych trzech mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają wszystkie- każda jest indywidualnością.

      Usuń
  10. szalona kobieto, cóż to za wirus że w ciągu tygodnia trzecia panna już się pokazuje hi hi:) oczywiscie sliczna, bardzo podoba mi sie z zamkniętymi ślepkami:) lilav.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) chińska zaraza;) ale fakt że dawno, żadne "dziwactwo" lalkowe tak mnie nie zachwyciło jak te panny ;) wiesz cenowo to bym ledwo na Pullipa uskrobała ;) a tak mam trójcę ;)

      Usuń
  11. Za wampirami nie przepadam, ale ta lalka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wampiry lubię praktycznie w każdej postaci choć najmniej te Zmierzchowe ;)
      A na lalkę ktoś miał świetny pomysł!

      Usuń
  12. Fiu, fiu, na jej widok zapomniałam o obydwu poprzednich (sorry dziewczyny, czarnulka was zdeklasowała o milę morską). Gotycka kiciunia to jest to! Mówił to ex-got :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak gotycka kieca jest niezła - jakby zlikwidować ząbki gotka jak się patrzy - dziewczyny się nie pogniewaja ale widać dobrze że pojawiły się w tej kolejności bo po Wampirce nikt na nie by nie spojrzał ;) ;) ;)

      Usuń
  13. Hehe no tak - w sumie zielone byłyby dla jakiegoś rudzielca idealne ;)
    A jak wampir to na całego ;) łącznie z czerwonymi ślepiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale superancka!
    poprzednie nie zrobiły na mnie piorunującego wrażenia- ot, fajne, ale "dupy nie urywa" (za ogólnym przeproszeniem).
    A tu proszę jaka niespodzianka!
    Mnie także najbardziej podobają się ciemnoszare oczy, najmniej zaś- zielone.
    Ciekawe jak bardzo Ci się to wielkogłowe stado rozrośnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę- mi zeba wydarło i wampirzyca była na osłodę zapuchniętej paszczy btw
      wyglądam jak półchomika ze szczękościskiem.

      Jakoś czuję się wysycona ;) pewnie póki jakaś kolejna wystrzałowa lolita się nie pojawi- gdyby zrobili Emily z Gnijącej na pewno musiałabym mieć ;)

      Usuń
  15. PIĘKNA!!! tez mam na nią chrapkę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej strony mogę polecić ;) Dzięki!

      Usuń