Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 28 października 2012

Loli,Pinki,Vampirella - Tangkou Doll

Zrobiłam małe przemeblowanie w lalkowej witrnie i Sindy od Pedigree musiały oddać kawałek półki nowym lokatorkom ;)
Przed przeprowadzką zrobiłam małą sesyjkę wszystkich trzech lokatorek.
Przy odrobinie cierpliwości można lalkę posadzić w fotelu- do zdjęć posłużył mi fotel-biżuteryjka - idealny dla lalek ok 30 cm ;)











21 komentarzy:

  1. wszytskie wyglądaja bajkowo!! Ja moją zaczynam lubic :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się - Chinka też mi się podoba, ale obstawiłam loli style i tego sie trzymam ;) bo w innym przypadku populacja Tangkou by mi się zanadto rozrosła

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) starałam się zebrać pasującą gromadkę ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Biżuteryjka- ten kupiłam w sklepiku ze sztuczną biżuterią

      Usuń
  4. Fajny fotel :) na 8 dziewczyny jakie mają spojrzenia haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie stoją wszystkie 3 z szarymi ślepkami

      Usuń
  5. Super towarzystwo, a fotele i kanapy od biżuterii w roli lalkowych mebelków -teą uwielbiam po prostu! Dobrze, że przyszła taka moda na szkatułki - mebelki, dzięki temu można zebrać sporo rekwizytów do lalkowych zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak- sama posiadam kilka zestawów- są bardzo przydatne a przy okazji bardzo ładnie wykonane

      Usuń
  6. Cześć mam takie pytanko . Czy tej niebieskiej laleczce tangkou można odczepiać perukę i wymieniać wig ? proszę odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można - ta jak i Wampirka mają peruki

      Usuń
  7. też mam taką lalkę loli ale u mnie nazywa się Snow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że coraz więcej osób posiada te lalki.

      Usuń
  8. Ja też sie ciesze . Zamuwiłam już Lole ( niebieską lale ) i Aussie tą z szarymi włoskami , może być u mnię troche puźniej ta 2 ale waże że będzie . Ciesze się że poznałam te lalki gdyż podobają mi się bardziej od pupilów i są tańsze . Daje 100000000000000000000000, 5 bo twój blog jest cudny zapraszam również na moój bloguś pullipdalitangkou.blogspot.com nie zapomnij zostawić koma :) a ja czekam na więcej lokatorek u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. już jest!!!!!! przyszła wczoraj lalka tangkou zapraszam na mój blog i nie zapomnij koma :) pullipdalitangkou.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! Jakie piękne lalki! Po prostu cudowne a ta wampirzyca jest cudowna! Mam proźbe mógł by mi ktoś powiedzieć o tych lalkach na mojim emailu? kaamiilaa12@onet.pl
    Proszę!
    Blog super ale LALKI NAJLEPSZE!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tangkou <33 Mam dwie, zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń