Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 9 października 2012

Happy Holidays 1997 Barbie Doll

Większość kolekcjonerów świetnie zna całą serię lalek wydawanych z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
Generalnie "Holidejek" nie zbieram, ale od każdej zasady są wyjątki i przypadek zrządził, że  weszłam w posiadanie lalki z 1997r.
W stanie zapudłowanym lalka wyglądała tak- źródło sieć.


 Wczoraj przekopując stertę z zabawkami w jednym z ulubionych SH ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu znalazłam znajomo wyglądającą kokardę. Za ową kokardą wyłoniła się lekko rozczochrana  i umorusa lalka, która ku drugiemu wielkiemu zaskoczeniu była w znakomitym stanie- kompletna jedynie gdzieś po drodze zgubiła buty.
Zadowolona zapakowałam znalezisko do torebki i pognałam do roboty. Późnym wieczorem  przyszedł czas na odszczurzanie i pranie a dziś mogłam zrobić zdjęcia odświeżonej lalce.
Lalka kompletnie nie w moim stylu, ale ponieważ została ocalona od dokończenia żywota jako zabawka jakiegoś PB ma dożywocie w witrynie - zostanie przedstawicielką rodziny Holidejek.
Suknia bardzo strojna- cała ocieka złotem, brokatem i koronkami ;) Brakuje jeszcze gałązki ostrokrzewu, ale niewątpliwie posiada w sobie magię Świąt ;)


Mimo SH-owego pochodzenia lalka ocaliła swój zestaw biżuteryjny- diadem , kolczyki, naszyjnik i pierścionek. Nawet włosy były firmowo upięte.




Na szczególną uwagę zasługuje make up- utrzymany w zielono-czerwonej tonacji


Ciekawa jestem czym jeszcze zaskoczy mnie mój ulubiony SH ;)

36 komentarzy:

  1. Mnie tez nie ciągnie do starszych lalek, ale to NAJLEPSZE ZNALEZISKO Z SH jakie w życiu widziałam. Szczęściara z Ciebie przeogromna. A ta lalka naprawdę ma w sobie magię świąt.. ja bym jej choinkę dorobiła jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie bardzo lubię Barbie tak do 2000r.
      Ale seria Happy Holiday jakoś mi nie leży- pewnie na nową bym nie polowała - ale w takich okolicznościach lalki nie mogłam ot tak zostawić-lalka dołączy do świątecznego tria i Avonowej panny też kupionej w SH.
      A te koronki, wstążki i czerwień przywołują na myśl święta.

      Usuń
  2. Zakochałam się bez pamięci!!
    Te zielone oczyska!!
    Przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też podoba się ten zielony make up! A lalkę warto mieć w kolekcji!

      Usuń
  3. Ja chcę taki SH w moim mieście !!!!!! Taka perełkę znaleźć to po prostu skarb !!!! na szczęście ją mam, bo paliła bym się z zazdrości przed monitorem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) oglądałam ją u Ciebie na blogu i stąd znana mi była kokardka ;) niestety w tym SH tylko czasem trafiają się takie perełki ;)

      Usuń
    2. U mnie polikwidowali właśnie te sklepy, gdzie można było coś upolować. Teraz to same "wyceny" z kosmosu, a lalek Barbie zupełnie brak. Ostatnio tylko kupiłam tego bobasa, co do fotek ze sweterkami potrzebowałam, ale 14 zł za 42 cm, to i tak dużo....A ..zapomniałam. Była w zeszłym tygodniu jakaś syrenka z nowych serii, ale z obcietą grzywką za 10 zł...nawet nie chciało mi się jej "ratować"...

      Usuń
    3. A takich zmaltretowanych , drogich lalek to też jest pełno- hitem była chińska lalka w pudełku ze sklepu po 4 PLN za uwaga 35 PLN ;) ;) :o bo miała pudełko ;)

      Usuń
  4. Nigdy jeszcze nie widziałam tak dobrze zachowanej lalki, która zostałaby kupiona w SH. Trzeba ją zatrzymać, bo to jest chyba "szczęśliwa lalka" i przyniesie lalkowy urodzaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że ja też ;) ;) ;) a lalka jak większość "uratowanych" z SH zostaje na półce- mnie najbardziej cieszą takie znaleziska- fajne lalki kupione za grosze w porównaniu z rynkową ceną ;)

      Usuń
  5. czy to real-zdjęcia znalezionej lalki???? no...nie wierzę - zazdroszczę;) - lalka ma ciekawy makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie zdjęcia oprócz poglądowego zapudłowanej lalki są to zdjęcia mojej SHdowej perełki ;)wierz mi też byłam mocno zdziwiona ;)

      Usuń
  6. Ja w lumpie trafiam tylko na misie, których nie mam sumienia zostawić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misie też czasami przygarniam, ale jedynie te długołape w starym stylu ;)

      Usuń
  7. Ja to mogłabym się o nią przewrócić, ale na pewno nie znaleźć ;D
    Gratuluję łupu, taki na czasie, bo... coraz bliżej święta... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak-ta lalka wyjątkowo pozytywnie nastraja ;)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba ze względu na makijaż. Zielone oczy i czerwone usta, to jest to. Trzeba też podziwiać stan zachowania sukni i biżuterii, jesteś szczęściarą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) często przynoszę coś ciekawego z SH , ale w tak dobrym stanie Barbie to jest pierwsza

      Usuń
  9. WOW ale łup :D śliczna i rzeczywiście w doskonałym stanie, brakujące buty to pikuś. Moje lale z SH były gołe i brudne :/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty już dopasowałam- dostała czerwone klasyczne szpilki ;) A takie golaski też się trafiają a ta to istne cudo biorąc pod uwagę stan lalki ;)

      Usuń
  10. ALEŻ ZNALEZISKO!
    Gratulacje;)Najbardziej świąteczna holidajka ze wszystkich w takim stanie w SH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ;) Czasami cuda się trafiają ;)

      Usuń
  11. wow, piękna!!!! Szczęscie to ty masz!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuks w czystej postaci, choć ten SH przekopuję systematycznie ;)

      Usuń
  12. Że, że Co?!? W Lumpku?
    O Boże!
    Szykuj mi kąt, ja się do Ciebie przeprowadzam!
    Matko jedyna!
    Hollidayka!
    W kompletnym ubranku!
    W SH...
    Świat się kończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tacy co uważają, że się kończy więc coś w tym jest ;)
      Zapraszam - kąt dla Królika się znajdzie ;)
      Byłam równie zdziwiona- widać że coś co u nas jest "rarytasem" i z nabożeństwem ląduje zapudłowane w witrynie na zachodzie jest dziecięcą zabawką, która po świętach dzieli żywot całej armii pluszaków i innych niechcianych zabawek ;)

      Usuń
    2. Cuda się zdarzają :) nawet w sh ;)

      Usuń
    3. O tak- ja mam sporo takich "cudów" - za największy jednak uważam figurki z filmów Tima Burtona ;) bo trafiłam w stanie zapudełkowanym ;)

      Usuń
  13. cudna jest,to jedna z najpiękniejszych Holidayek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać rację-bardzo lubię połaczenie zielonego make upu z czerwienią sukni

      Usuń
  14. To wręczx niewiarygodne, TAKA lalka w TAKIM stanie w lumpku... Ty to masz szczęście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się trafi! Ale ja się zawsze dziwię jak takie rzeczy można ot tak WYRZUCIĆ! I to nie była zeżarta przez bachora jakaś tam "Barbia", tylko porządna lalka!

      Usuń
  15. Farciara! :-D Tak sobie myślę, że nawet, jakbym lalek nie zbierała, to jeśli znalazłabym na ciuchach taką Baśkę, to na pewno bym ją kupiła ;-)

    OdpowiedzUsuń