Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 31 października 2012

Halloween -Jack Skeleton



Halloween czyli wigilia Wszystkich Świętych.
Wieczór, kiedy Dyniowy Król organizuje gwiazdkę albo Michael Myers lata za siostrą  z siekierą, na dodatek w kilku dosłonach - do wyboru , do koloru.
Posiadając dwa wielenia Jacka Skeletona nie mogłam odpuscić sobie stosownej sesji.
 





U mnie króluje Jack i "Miasteczko Halloween", które najlepiej ogląda się w halloween'owy wieczór ;)




21 komentarzy:

  1. Szczuplutki ten Jack, ach jakże mu zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, własnie:) MOże też sobie dziś obejrzymy!
    Jak ja lubię te lalkę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz go lepiej karmić:) Same kości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Taki jego urok- chciałabym jeszcze dopaść Sally do kompletu

      Usuń
  4. hapi halołin :D Zajebiaszczy gostek!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Burtonowski klimat i Jack skellington w sam raz nadaje się na dzisiejszy wieczór. Halloween to strasznie ciekawe święto, pokazujące jak ludzie radzą sobie "na wesoło" z wrodzonym strachem przed śmiercią i przemijaniem. Wydaje mi się jednak, że nasza, polska tradycja jest ciekawsza - więcej w niej dostojeństwa, zadumy, duchowości. ale i tradycja zachodnia ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgredzie- my też mieliśmy obrządek Dziadów, malowniczo opisany przez Adasia, a jego pozostałościami i chrześcijańskim odpowiednikiem są Zaduszki, które w odróżnieniu od obecnego haloweenowego zwyczaju, były stonowane i pełne zadumy.
      W stanach wyewoluowało coś na bazie tradycji meksykańskiej i zwyczajów przywiezionych przez Irlandczyków, co zostało skomercjalizowane, i trochę zatraciło charakter odpędzania i "straszenia" złych duchów - ale mi to kompletnie nie przeszkadza, a kostiumowe zabawy mają swój urok

      Usuń
    2. Wtrącę się - Zaduszki mają charakter jeszcze pogański;)

      Usuń
    3. Ewka - dokładnie- Zaduszki wywodzą się od Dziadów, a miały zastąpić pogańskie zwyczaje- przynajmniej tak twierdzi ciocia Wiki ;)

      Usuń
  6. Fajny jest i taki długaśny, że mógłby grać w kosza w Dream Team'ie i to własną głową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak- on ma jeszcze cały zapas głów ;) to lalka z wymiennymi głowami, a każda z głów ma inną minę.

      Usuń
  7. świetny jest ten Jack! jego ubranie przypomina mi strój jednego ładnego pana, figura zresztą też podobna. bardzo fajna lalka! filmu nie oglądałam, ale wiem o czym jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film polecam- co prawda jestem miłośniczką Burtonowskiego stylu, a samo Miasteczko jest bardzo nastrojowe ;)
      Na Jacka chorowałam swego czasu, aż dopadłam go w SH w stanie funkiel nówka ;)

      Usuń
  8. Ale fajowski! ;-D Musi fajnie wyglądać obejmując jakąś Baśkę!

    OdpowiedzUsuń