Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 19 sierpnia 2012

Zapałki z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:



ZAPAŁKI





Momoko prezentuje jedne z najmniejszych laleczek w kolekcji. 
Laleczki są malutkie mają po 4,5 cm i  kompletne ubranka. Mniejsze od nich są jedynie najmniejsze matroszki.


8 komentarzy:

  1. genialne zdjęcie i pomysł! To te maluczkie mówisz? :D Niezle wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - to te najmniejsze , choć jeszcze mniejsze są matrioszki ;) teraz kupiłam taką która ma 1cm ;)

      Usuń
  2. Hoho, jaka fajna konstrukcja! Trzeba się naprawdę postarać, żeby drobna Momoko wyglądała przy jakichś lalkach jak Guliwerka :) Mikrolalki bardzo sympatyczne.

    PS a mi się zapałki nie chciały sklejać SuperGlue... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki-przy tych maluchach to każda lalka wygląda na dużą ;)

      Ja używam wikolu ;) poczekać trzeba ale wszystko złapie ;) super glucia osobiście nie lubię bo czasem sklei wszystko dookoła oprócz tego co chcemy skleić ;)

      Usuń
  3. Drabina z zapałek, tego chyba jeszcze świat nie widział ;)
    Fajne te maleńkie laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! ta drabina jest genialna, ależ Ty masz pomysły! cala scenka wygląda jak ilustracja do jakiejś baśni, niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani z welonem wygląda na jakąś hszpańską matronę:)
    A ujęcie tematu świetne i bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę się powtarzać ale pomysł na drabinę z zapałek genialny.

    OdpowiedzUsuń