Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 25 sierpnia 2012

Szklanka z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:


SZKLANKA


Bohaterką dnia jest.....? Myślę że to proste ;)






Laleczkę kupiłam w SH za całą złotówkę i jest to największa paskuda w  kolekcji  ;)
Musiała przejść częściowy reroot w celu uzupełnienia wyskubanej grzywki.

15 komentarzy:

  1. Tutti! nie piękna,to fakt, ale tak czy owak - za złotówkę?? ludzie zupełnie nie widzą co sprzedają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrzebałam ze sterty miśków- ciałko ma zmamłane, ale mordkę z make upem w dobrym stanie ;) ją ktoś najnormalniej wywalił ;)

      Usuń
  2. Tutti za złotówkę... To udane polowanie :) I zdjęcia też udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Czasami się trafi taka perełka ;) za grosze.

      Usuń
  3. śliczniutka hihihi:)))ale przy tej szklance to przypomina mi eksponaty w formalinie w pracowni biologicznej :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna i taki skarb się trafił:))) a przy tej szklance to przypomina mi eksponaty w formalinie z pracowni biologicznej hihihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak- dokładnie biedaczka jak ze słoja ;)

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł,Ty to masz szczęście w zakupie lalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję- fakt, czasem trafię "perełkę" za grosze, ale to tak częśto niestety się nie zdarza ;)

      Usuń