Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

sobota, 18 sierpnia 2012

Róż z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:


RÓŻ

Modelką jest Delilah Noir. Lalkę kupiłam od Marty Dreamingdoll, której autorstwa jest amarantowa suknia.
Z zasady nie lubię różowego, lecz ta suknia szalenie mi się podoba- uszyta jest po mistrzowsku z amarantowej satyny-( amarant znacznie lepiej brzmi niż różowy ;)) na jedwabnej podszewce, zaś stanik ozdobiony jest zielonymi drobnymi koralikami. Od siebie jedynie dołożyłam różowe boa.











3 komentarze:

  1. kompletnie obca dla mnie twarzyczka, ale naprawdę śliczna! w jakiej jest skali?
    suknia prześliczna, jak widać nawet różowy, tfu, amarantowy może wyglądać elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna modelka ,sukienka bardzo wytworna świetna kompozycja z tym szalem z piór.

    OdpowiedzUsuń