Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 26 sierpnia 2012

Płot z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:



PŁOT





To kolejna laleczka od Dollbbyego.
Laleczka posiada sygnaturę Fun World, INC. Made in Hong Kong
U Dollbyego wyglądała tak


Lalka była miejscowo wszamana przez zwierza piwnicznego, albo jakiegoś wysoce żernego Paskudnego Bachora - zwłaszcza rączka wyglądała brzydko


Jednak i na to znalazłam radę - uzupełniłam ubytek, choć w przypadku plastikowych lalek jest to trudniejsze. Poniżej naprawiona rączka.


Udało mi sie znaleźć zdjęcie zapudłowanej wersji - na eBayu


Strój kąpielowy uszyłam wg banalnie prostego tutorialu od My Froggy Stuff - polecam wszystkim - to kopalnia pomysłów na bardzo proste a efektowne mebelki, dodatki i ubranka dla lalek .

8 komentarzy:

  1. Laleczka dostała u Ciebie nowe życie:) Jej włoski pięknie się błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Jest przeurocza i sympatyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje idealnie do płota :D Dobra robota sherlocku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rączka wygląda świetnie!
    zakochałam się w tym zdaniu "Lalka była miejscowo wszamana przez zwierza piwnicznego, albo jakiegoś wysoce żernego Paskudnego Bachora" XD

    płot bardzo dobrze zrobiony, podwójny, widać, że go porządnie postawili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję- akurat te wygryzki idealnie zespoliły się z glinką ;)
      Ślasy wskazują na piwnicznego, ale Bachory też dają radę ;)

      Płot to w sumie jeden panel płotu właściwego ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładny płot,zrobiłaś go z lodowych patyczków,musiałaś ich wylizać.Laleczka śliczna,po ubytku rączki nie ma śladu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płot jest ze szpatułek laryngologicznych - patyczki od lodów byłyby ciut za małe ;)

      Usuń