Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 15 sierpnia 2012

Okulary z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:


OKULARY

Jackson po uwolnieniu z pudła rozglądał się za nowym lokum.......

-O wolna chata- jak myślisz Ona przyszykowała ją dla nas? zapytał Crossfada, choć raczej na odpowiedź nie mógł liczyć.




Zobacz   tu są nawet roślinki i ksiązki- rzekł pokazując Crossfadowi krzewy plastikowców


Znajdź sobie wygodne miejsce a ja odpocznę i coś poczytam.



Crossfade znalazł odpowiedni krzew plastikowca i zapadł w drzemkę.







W czasie kiedy Jackson z Crossfadem odpoczywali z sesji zdjęciowej wróciła Momoko.
-Ktoś ty?-zapytała- I czemu leżysz w BUTACH na MOIM łóżku?
-Że co przepraszam?-zdziwił się Jackson- To niby twój pokój? A w ogóle to kim jesteś i czemu jesteś taka dziwna co?


-Ja jestem Momoko, a Ty to chyba widziałeś innych lalek poza swoim gatunkiem? Lepiej na siebie popatrz, Z jakiego magazynu się urwałeś co?



-Zabieraj nogi z łóżka ale już i zostaw" Alicję"



-Tego zielonego stwora i torbę też zabierz!
Normalnie nie poznawałam cichej i spokojnej jak dotąd Momoko.


-No dobra, przepraszam- nie wiedziałem że to twój pokój- próbował się tłumaczyć Jekyll
-A najlepiej to Ją poproś, zaniesie cię do witryny, tam masz swoje koleżanki- zaproponowała Momoko i wymownie skierowała palec w moją stronę.


Jekyll chcąc nie chcąc musiał opuścić wygodne lokum.
Ale kiedy Momoko przeszła pierwsza złość nawet zaprzyjaźniła się  z Jacksonem ;)

A tak wyglądał częściowo zapudłowany Jackson Jekyll- kupiony w Krakowie , jako typowa zdobycz z targu staroci ;) ;) ;)
W pierwszym odruchu myślałam że to jakaś podróbka, bo cena była atrakcyjna - po wnikliwych oględzinach okazało się że to najprawdziwszy mattelowski MH ;)





13 komentarzy:

  1. czy to część budowanego mieszkania? pokój wygląda świetnie! sama zrobiłaś wszystkie mebelki?
    kameleon przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Tak to ciągle jest work in progress ;) jeszcze bez tapet, parkietów , kafelków - zdjęcia powstają w różnym czasie- obecnie kleję parkiet ;)
      Mebelki to też moja koślawa radosna twórczość ;) książaczki, kubeczki, w międzyczasie powstały kredki, doniczki i inne przydatne pierdółki.

      Usuń
  2. Świetny pokoik ;-). Jestem nim zachwycona. Monsterek rewelacyjny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję a Jekylla z przyjemnością capnęłam ;)

      Usuń
  3. Przepiękny pokój ma Momoko!
    Dlaczego u nas nie ma takich targów staroci, pytam się, dlaczego???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego to ja niestety nie wiem ;) u mnie też posucha- jedynie jak coś trafiam to w SH.

      Bardzo dziękuję!

      Usuń
  4. Przyjemny, przytulny pokoik. Uroczy kameleon! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kameleon należy do Jeckylla choć coś czuję w kościach, że zmieni właściciela i imię ;)

      Usuń
  5. Te kwiatki, pościel we wzorki, koronkowa serweta...I Jeckyll nie dostrzegł że to pokój kobiety;) Okulary u nie pomogły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak- chyba był bardzo zmęczony po podróży ;) ;) ;)

      Usuń
  6. Prawie jak bajka o Złotowłosej i 3 Misiach ;)
    Pokój już teraz jest cudowny, a co to będzie jak go skończysz...
    Ale masz szczęście, skoro udało Ci się Jeckylla na targu staroci wyszperać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very cute! The room is beautiful. I like the story. You did a great job!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę pokoik prawie umeblowany.Swietna historyjka.

    OdpowiedzUsuń