Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 29 sierpnia 2012

Nadmiar z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:



NADMIAR



Bohaterką jest Tośka ;) kto czytał zeszłoroczne tośkowe przygody wie, że to straszny łasuch ;)
Przyłapałam ją jak dobrała się do arbuza  ;) Ale sama chyba nie da mu rady ;) ;)

16 komentarzy:

  1. chyba faktycznie przeceniła swoje możliwości!
    bardzo charakterna mordka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tośka jest twarda- jak się uprze da radę ;)
      Oj tak- kupiona w SH za jakieś marne grosze- mnie zawsze zastanawia, jak można wyrzucić ręczną robotę- z tego samego źródła posiadam uroczą Tildę

      Usuń
  2. Ja mogę jej pomóc ;D
    Ale pocieszna ta Tośka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety arbuz został pożarty ;)
      Tego Trolla bardzo lubię- Ktoś się solidnie przy lalce nadłubał

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku pałaszowała owoce berberysu ;)

      Usuń
  4. Dzisiaj "nadmiar" a jutro będzie "papier".
    Przynajmniej ja tak mam po arbuzie ;)
    Buziol i odezwij się kiedyś kurka blaszka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ;) my z Tośką na szczęście nie ;)

      Odezwane ;)

      Usuń
  5. Wcina aż jej się uszy trzęsą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj tak to Wiecznie Głodny Troll ;) ;)

      Usuń
  7. Kapitalny pomysł,uwielbiam Tośkę,miło na nią znów popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu Tośki ;) jak mnie najdzie wena to jeszcze zagości na blogu

      Usuń