Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

piątek, 10 sierpnia 2012

Lustro z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:


LUSTRO





Dzisiejszym bohaterem jest lalek, którego znacie z blogu Dollbbyego.
Lalka chciałam mieć ze względu na niecodzienny wyraz twarzy- pierwszy raz trafiłam na tak zasmuconego lalka , który nie jest pierrotem ;)
Zamówiony w wątku sprzedażowym , trochę sobie poczekał zanim do mnie dotarł, za to odebrałam go osobiście wraz z innymi mieszkańcami Barku u Dollbiego ;)


Takie lalkowe wyprawy z osobą o podobnych zainteresowaniach są bardzo przydatne- zawsze co dwie pary oczu to nie jedna- można wypatrzyć więcej okazów, choć w tę niedzielę było raczej skromnie, głównie przez deszczową pogodę- jednakże coś tam udało nam się upolować i wyprawę uważam za udaną.
Mam nadzieję , że trafi się kolejna okazja i tym razem pojawi się Ania, która ze względów wyjazdowych nie mogła przyjechać do Krakowa.

19 komentarzy:

  1. hahahaha, genialne! jak się pan ogląda, z każdej strony! nie ma co robić takiej smutnej miny, niezła figura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jemu chyba o te gatki chodzi- lalka to Capitan Action od Playing Mantis -na codzień pomyka w uroczym trykociku ;)

      Usuń
  2. Ależ fajny pomysł! Na pierwszym zdjęciu Lalek wydaje się być niezadowolony z tego, co widzi, ale mina poprawia mu się na następnych. W końcu nie jest przecież źle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh figurę lalek ma komiczną- zwłaszcza kurzą klatkę, ale za to ruchomość stawów i wyważenie lalki jest całkiem , całkiem - może swobodnie wykręcać się przed lustrem ;)przy okazji samodzielnie stojąc ;)

      Usuń
  3. Jakbym widziała mojego brata przed wyjściem na imprezę. Jeszcze tylko powinien sobie pod nosem śpiewać - To ja, Narcyz się nazywam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no tak to dość popularny obrazek ;)

      Usuń
  4. Swietna fota :-). Lalek zapatrzony w siebie bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Nie można go było od tego lustra oderwać ;)

      Usuń
  5. haha zdjęcie genialne!
    Tez liczę że nastepnym razem będzie jeszcze lepiej! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Niestety wyprawy pod halę to jedna wielka niewiadoma ;) choć trafiają się miłe niespodzianki jak monstery za połowę ceny ;)
      albo okazy za grosze ;)

      Usuń
  6. Wrrrr, jestem maczo niech kobiety mnie zobaczą :))))
    Super fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, rewelacyjne ujęcie tematu! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zabawa ze zdjęciami bardzo fajna i mobilizująca do nowych postów na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak mnie bardzo zmotywowała do skończenia wielu projektów, prezentacji kilku nowych lalek a także sprawiła mi wiele frajdy! Całe to obmyślanie tematów - choć kilka uległo modyfikacji pod wpływem chwili ;)

      Usuń
  9. zastanawiam się, czego on tam szuka na tych swoich plecach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza czy mu się literki z sygnatury nie wytarły ;) ;) ;)

      Usuń
  10. Jak bym widziała mojego pana.

    OdpowiedzUsuń