Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

piątek, 31 sierpnia 2012

Litera z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:

 

LITERA

Z- jak zakończenie- ciekawa jestem ilu Osobom udało się zrealizować wszystkie tematy?
Wszystkim obserwującym i komentującym bardzo dziękuję za wspólną zabawę!

Bohaterką dnia jest Merida Waleczna z Disney Store. To kolejna lalka która musiała zagościć na mojej półce- podobnie jak prezentowane wcześniej Roszpunka i Gertruda.




Lalka jest absolutnie śliczna ;) bardzo podoba mi się twarzyczka, odstające uszyska i rude włosy.


18 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji ukończenia BLS!!!
    Merida jest faktycznie przecudna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! A Meridę od Disney Store polecam!

      Usuń
  2. Prześliczna!!!Właśnie zauważyłam po urlopie jaki pracowity sierpień miałaś!!! Pokazałaś tu same wspaniałości!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Merida była lalką , którą "musiałam mieć" jak tylko pojawiły się pierwsze zdjęcia lalki ;)

      Usuń
  3. gratuluję! a Merida jest odjazdowa!uwielbiam jej włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam! Podobnie jak Roszpunka ma włosy świetnej jakości ( pomijając fryzurę) i dodatkowo ten kolor!

      Usuń
  4. Merida jest śliczna, ma oryginalną twarz i piękne włosy. Jej oczy wyglądają jak szklane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, na dodatek ma kontrolowanego zeza, oczyska są wypukłe i posiadają uroszą "zembatkę" na tęczówce

      Usuń
  5. Mi się udało... :)
    Również dziękuję - za udział w zabawie i świetne pomysły!

    Przecudne włosy ma Twoja Merida. Jakiej wielkosci jest ta lalka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję również i dziękuję za wspólną zabawę!

      Merida ma ok 30 cm ;)

      Usuń
  6. kolejny piekny rudzielec w kolekcji:)))
    A Madonna - mam nadzieję, że Ci się podoba, dla mnie one są bardzo oryginalne i doskonale się prezentują:) Moja nie świeciła "golizną" na szczęście. nie wymagała zbyt wiele pracy oprócz przymocowania ubranka gdzieniegdzie szpilkami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu Rudzielca!

      A Maryjka bardzo mi się podoba! Po drobnych poprawkach wygląda idealnie- zafundowałam jej jeszcze plastikowy sarkofag, żeby się nie zakurzyła

      Usuń
  7. Z jak Zorro :P Merida ma prześliczne włosy, nie dość, że rude, to jeszcze te fale!
    Gratuluję ukończenia challengu oraz dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za wspólną zabawę!

      Może być jak Zorro ;) ona też Zbrojna dziewczyna ;) włosy ma cudne jedynie nieco skopali fryzurę- tył nie prezentuje się tak ładnie :(

      Usuń
  8. Merida jest prześliczna,z chęcią wybiorę się na film z wnukiem ,obiecałam więc muszę.Gratuluję ukonczenia i wytrwałości w lalkowym sierpniu ,świetne pomysły ,wracaj do pingera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że wyjście będzie udane i film Ci się spodoba.
      Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
      Ech z tym pingerem to ciut gorzej , ale się postaram ;)

      Usuń
  9. Ooo, piękna!!! Chyba kiedys się też na nią skusze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Lalka jest wykonana bardzo starannie!

      Usuń