Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Lato z z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:


LATO










Bohaterami dzisiejszej sesji są Kwiatowe Wróżki od Hornby - laleczki wcześniej mieszkały u Dollbiego. Lalki przyjechały w ciuszkach od lalek Witch.
Oglądając zdjęcia lalek w sieci, postanowiłam mojej parce zafundować podobne wdzianka.
Obydwoje noszą "różane" wdzianka.
Dodatkowo laleczce zafundowałam reroot- wyjściowo posiadała brązową czuprynę z grzywką, która wyglądała ciężko przy delikatnej dziecięcej twarzyczce.






15 komentarzy:

  1. obydwoje mają uroczą buzie! mogę zapytać, jakiej wielkości są te laleczki? dokąd sięgają Barbie?
    świetne ubranka, w pierwszej chwili myślałam, że ubrałaś ich w prawdziwe liście i kwiaty. wyglądają bardzo prawdziwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalki mają około 14 cm ;) to małe szkraby a ubranka uszyłam ze sztucznej, materiałowej róży - jakbyś widziała minę pani kiedy grzebałam w kwiatkach z hasłem że potrzebuję ładnych płatków na sukienkę ;) ;) ;) w oryginale lalki mają stroje "kwiatowe" i motyle skrzydła-postarałam się stworzyć coś nawiązującego do oryginału.

      Usuń
  2. bajkowe lato :) ja też myślałam, że ubranka są naturalne :)świetna robótka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję- w sumie sporo się naszukałam odpowiedniej "roślinki" do projektu, ale się opłaciło,a Wróżka zyskała na zmianie koloru włosów ;)

      Usuń
  3. Jestem zaskoczona- myślałam że to prawdziwe, naturalne kwiaty! Super efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zależało mi na zachowaniu charakteru oryginalnych ubranek

      Usuń
  4. Ja też musiałam się przyjrzeć żeby odkryć, że stroje uszyte są ze sztucznych kwiatów. Wyglądają bardzo realistycznie :-) bardzo udana metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Muszę się przyznać, że z efektu jestem zadowolona- niestety pogoda niezbyt dopisuje i sesja nie do końca jest taka jak bym chciała. Sam kwiatek, z którego uszyłam ciuszki jest bardzo realistycznie i dokładnie zrobiony.

      Usuń
  5. jejku, rerot wyszedł ślicznie - denerwowały mnie te napuszone...!!! Fajne te stroje uszyłas!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha miło mi że się podoba- dla mnie cała fryzura była za ciężka. Oglądając w sieci zdjęcia innych wróżek doszłam do wniosku, że blond będzie odpowiedni i żadnej grzywki.

      Usuń
  6. Urocze maleństwa, też myślałam, że ubrane są w prawdziwe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję- Kwiatowe Wrózki to bardzo przyjemne lalki - mają pogodne pyszczki i fajne uszka no i są wróżkowego rozmiaru ;)

      Usuń
  7. Fajne te skrzaciki i do twarzy im w nowych ubrankach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Polecam takie maluchy do kolekcji ;)

      Usuń
  8. super poradziłaś się z ubiorem tych maluszków.Zdjęcia cudowne,wspaniałe kwiaty.

    OdpowiedzUsuń