Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

środa, 22 sierpnia 2012

Koło z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:


KOŁO


Bohaterami dnia są Fred i George Weasley.  Figurki kupione dosłownie za grosze po 0,50 każdy  w SH, ograbione z dodatków, ale w końcu za taką cenę  można braki wybaczyć.

Fred z Gerorgem wybrali się na przejażdżkę i niestety złapali "kapeć" 



Fred zobacz co się stało!

Złapaliśmy gumę ale zaraz to naprawię


-Wingardium leviosa!

Fred miałeś naprawić koło, a nie ćwiczyć na mnie lewitację! Postaw mnie na ziemi ale już!


-Spoko nie denerwuj się George! Nie chce mi się schylać ;) Podleć do mnie bliżej



- O tak dobrze.-Reparo!

-Ej Fred co robisz! Nie wygłupiaj się!
-George to nie ja! Popatrz w górę to POTWÓR!!
Zza tła wyłonił się lekko znudzony i wkurzony Kubuś


- Ej Maluchy dość tych wygłupów! Długo jeszcze mam ten kij trzymać?
Wystarczy tych zabaw!


 -Czy możesz mnie uwolnić od kija i tych małych potworków?


W sesji udział wzięli- Fred i George Wesley, Jacob Black oraz Triumph Bonneville.

Znalazłam w sieci zdjęcie moich figurek- jak na takie maleństwa są całkiem przyzwoicie wykonane.





2 komentarze:

  1. Podoba mi się historyjka ,ten wysoki bardzo przystojny,w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z robieniem zdjęć miałam sporo zabawy- a Kubusia od Tonnera bardzo lubię!

      Usuń