Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 16 sierpnia 2012

Gra z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:


GRA 

Chyba nie ma nikogo , kto by w dzieciństwie nie grał w "klasy"
Potrzebne będzie szkiełko


I narysowana kredą na chodniku plansza 
Rzucamy szkiełko i skaczemy:








Wracając musimy swoje szkiełko zabrać 




I możemy zaczynać od nowa ;)

8 komentarzy:

  1. w dzieciństwie grałam w klasy, ale teraz nawet gdyby od tego zależało moje życie, nie dałabym rady przypomnieć sobie o co w tym chodziło XD świetnie pomyślana diorama, tak sama gra w klasy, jak i chodnik i kwietnik, oraz, oczywiście, sama grająca Momoko. całość perfekcyjna! już widzę, że to będzie mój ulubiony post z serii "gra"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz.
      Miałam sporo zabawy z ustawianiem skaczącej Momoko ;)

      Usuń
  2. O tak, grałam w klasy. Ale ostatnio próbowałam wytłumaczyć mojemu synkowi tą grę i okazało się, że nie pamiętam zasad ;-). Świetny pomysł i zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję- a w grze chodzi o to że rzuca się kamyk/szkiełko/ cokolwiek na kolejne pola planszy zaczynając od pierwszego. Gdy się trafi, można rozpocząć skoki najczęściej na jednej nodze. Trzeba skoczyć kolejno na każde pole, zaś w przypadku podwójnych rozstawić nogi na oba pola. Po dotarciu do „głowy” trzeba zrobić skok z obrotem i wrócić, zabierając po drodze szkiełko. Następnie rzuca się szkiełkiem do kolejnego okienka itd. Kto nie trafi na właściwe pole albo podczas skakania nadepnie na linię planszy oddaje kolejkę przeciwnikowi.

      Usuń
  3. Fantastyczny pomysł i wykonanie :)
    Diorama rewelacyjna, chodnik świetnie wygląda i bardzo podoba mi się to, ze można przez okna zobaczyć co dzieje się w pokojach - daje to poczucie głębi i prawdziwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzucałam płaski kamyk :) a diorama rzeczywiście piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze lubiłam grać w klasy;) Ale najlepiej robić to w większym gronie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przypominają mi się lata dzieciństwa,naszymi zabawkami były piłki ,skakanki ,.guma do skakania i właśnie tego typu gry.Mało kto miał prawdziwą lalkę.

    OdpowiedzUsuń