Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

niedziela, 5 sierpnia 2012

Czerń z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień


Zdjęcie na dziś:


CZERŃ

Bohaterką wpisu jest siostra celuloidowej lalki przywiezionej z targu staroci w Krakowie oraz równie leciwa woalka- prezent od Doroty.
Długo szukałam odpowiednio dostojnej nosicielki woalki, aż znalazłam. Lalka przyjechała w stanie znakomitym, w oryginalnej sukience i butkach, jednak poczyniłam pewne zmiany. 
Mam lalkę, która wymagała pilnej zmiany korpusu na mniejszy, zaś ta była na zbyt małym korpusie- głowa z okazałą fryzurą stanowiły blisko połowę lalki, za to kompozytowy korpus był dla tej głowy idealny. Nie namyślając się długo zrobiłam machniom i mam dwie proporcjonalne panny.






Tak prezentują się obie lalki Black&White 




7 komentarzy:

  1. Pierwsa wyglada jak w zalobie, druga jak panna mloda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że zamiana jej posłużyła:)
    Ta woalka sprawia, że wygląda bardzo godnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne obydwie pannice!!!! Czasem opłaca się troszkę pomodzic żeby efekt był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie dostojna lalka dostała tę woalkę.
    Chociaż wyraz jej twarzy już całkiem zadumany nie jest... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie się prezentują! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Woalka ślicznie wykończona,ciekawa prezentacja

    OdpowiedzUsuń