Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Cytryna z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:



CYTRYNA

Bohaterką dzisiejszego wpisu jest Pamelka- pierwsza w kolekcji.
 Laleczka ze względu na zmechacone włosy przeszła reroot. To był drugi reroot takiego małego szkraba, i wcale nie był on łatwiejszy, nawet gorzej wszywało się włosy takiej maliźnie.



Razem z Pamelką z Ocean Toys trafiła do mnie Pamelka? z napisem Simba- też w oryginalnym ciuszku.
Buciki dziewczyny pożyczyły od Polly Pocket.


Za obie laleczki bardzo dziękuję Uli! 

19 komentarzy:

  1. Pamelki!! ależ są śliczne! bardzo Ci ich zazdroszczę, kiedyś miałam ich sporo, obecnie nie sposób kupić żadnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję- moje przywędrowały od Uli- też polowałam na choć jedną Pam, ale ciężko je dorwać- a jako dziecko niestety nie miałam Pam- swego czasu były dość drogie.

      Usuń
  2. Sliczne dziewuszki. A reroot wyszedl fantastycznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)Tak to jest pamelka, tylko z moldem Monkey Face, ta pierwsza ma mold regular. Odwiedź blog shi4, to tam jest masa takich opisana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info- na pewno się przekopię przez blog Shi4

      Usuń
  4. Oj, wczoraj oglądałam Pamelki. Okazało się, że to od dawna szukane przez moją starszą siostrę lalki z jej dzieciństwa ;) Może kiedyś uda mi sie wyszperać gdzieś taką pannę. Cieszę się, że te dwa maleństwa trafiły do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super butki, już na pierwszym zdjęciu zwróciły moją uwagę balerinki. Muszę się rozejrzeć za jakimiś dla mojej Pamelki. Brawo za reroot, Pamka wygląda teraz bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poketki są idealnymi dwczyniami z maleńkim ale- pasują na bosą stópkę - na firmowe rajstopki nie sposób założyć- ja muszę poszukać jakiegoś zestawu z butkami bo biedna poketka bosa siedzi ;)
      Bardzo dziękuję- bardzo zależało mi na uratowaniu tej panienki i pozbawiona grzywki z ciemniejszymi włoskami bardziej mi się podoba

      Usuń
  6. Uwielbiam Pamelki i bardzo mnie cieszy, kiedy widzę, jak ktoś kolejnej bidulce przywraca urodę. Gratuluję udanego rerootu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję- dla mnie Pamelka to takie marzenie z dzieciństwa - w sklepie widziałam je tylko raz i dość drogie były.

      Usuń
  7. Ja też miałam kiedyś Pamelkę, tyle, że z serii Paris. Ona się wydaje taka krucha na tle tych wielgachnych cytryn;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ;) Ale oboe ładnie sobie poradziły ze scenografią;)

      Usuń
  8. Och kocham te laleczki :) Marzy mi się zebranie wszystkich serii, ale pewnie to jest nierealne :)
    Dodam, ze Pamelka w niebieskim ubranku pochodzi z serii Scala, a druga Super Hair :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo! Teraz wiem jakie delikwentki mam ;)

      Usuń
  9. Ps. reroot świetny. Ja tam bardzo lubię zmieniać im włoski, bo trwa to o wiele krócej niż u zwykłych barbiowatych, a i włosia dużo nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fakt- niestety włoski mają marnawe- ta druga Pam ma włosy dużo lepszej jakości niż pierwsza, udało się je odratować i rozczesać.
      Ja jestem też zadowolona z efektu- jednak te maleństwa najlepiej dobrymi gatunkowo włosami wszywać. Ja jakoś wolę Sindy czy Fleurki- większe głowy jakoś łatwiej mi się wszywa

      Usuń
  10. Cieszę się ,że Pamelki dostały rolę w lalkowym sierpniu.Włosy wyglądają o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ za Pamelki- spełniłaś moje kolejne marzenie z dzieciństwa!

      Usuń