Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

wtorek, 14 sierpnia 2012

Chmura z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:



CHMURA

Bohaterem dnia jest Gorilla Soldier firmy Hasbro - lalka z filmu Planeta Małp.
Żeby było śmieszniej kupiłam go jako bohatera uwaga Gwiezdnych Wojen ;)
Lalek został  "rozzbrojony" w SH więc nie pozostało mu nic innego jak pokojowe zwiedzanie nowej "planety" obecnie w stanie inwazji "obcych".
Trwa remont, jestem pozbawiona moich ogrodowych plenerów a widoki wokół mam o takie:



A jak się wlezie na rusztowanie to i takie






Udało mi się znaleźć zdjęcia zapudłowanego małpiszona


Mój Małpiszon i tak jest w świetnym stanie z racji pochodzenia- co prawda jakiś Bachor Paskudny usiłował mu zedrzeć buty i kurtkę, ale bezskutecznie- buty ledwo złażą a kurtka jest przymocowana na stałe. Zaś sama lalka wykonana jest bardzo porządnie- zaczynając od małpiego pyska, świetnie wrootowanych włosach, i bardzo starannie uszytej kurtcekończąc.

11 komentarzy:

  1. absolutnie wspaniały! wstyd tak się zachwycać Małpolem, ale jest świetnie wykonany, a nawet dosyć przystojny, inteligentnie mu z oczu patrzy XD pysk ma bardzo naturalny, na Twoich zdjęciach wygląda dużo lepiej niż na promo photo, tam jest bardziej płaski, jeśli mogę tak to nazwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam wstyd- Hasbro odwaliło kawał dobrej roboty- lalek jest bardzo wiernie odtworzony, na pierwszy rzut oka widać skąd się "urwał" plus świetnie odszyty strój. A zdjęć promo lepszych niestety nie znalazłam.

      Usuń
  2. Bue!! Nie lubię Małp i to pod żadną postacią! A filmu "Planeta Małp" to ogólnie nie znoszę!
    Muszę jednak przyznać, że Twoje zdjęcia są fajne. Takie mroczno - futurystyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja usiowałam oglądnąć- z marnym skutkiem, film mi nie podszedł, a lalka sama w sobie jest ładnie zrobiona mimo że małpiszon ;)

      Usuń
  3. Zdjęcia w klimacie "Planety Małp", która sama w sobie jest filmem przerażającym bardziej, niż niejeden horror.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo kilku podejść nie strawiłam filmu, za to wykorzystałam okoliczności braku przyrody do zdjęć ;)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa figurka, przyznaję się bez bicia, że pierwszy raz taką na oczy widzę :))
    Małpiszon fajnie wygląda z głową w chmurach.
    Remontu nie zazdroszczę, ale efekty zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę szczęśliwa jak Panowie już sobie pójdą ;) Ja trafiłam na lalka przypadkiem, a w sieci nie kopałam za lalkami z filmów, bo idąć tym tropem nie jedną ciekawostkę można znaleźć

      Usuń
  5. Te zdjęcia spokojnie mogłyby promować film:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam zdjęcia jak reklamę filmu.Szóstka.

    OdpowiedzUsuń