Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

czwartek, 30 sierpnia 2012

10 z cyklu Bardzo Lalkowy Sierpień

Zdjęcie na dziś:


10



Bohaterkami dnia są wańki-wstańki- zabawki bardzo popularne zwłaszcza w czasach PRLu.
Zabawki nie da się przewrócić- popchnięta zawsze wraca do pozycji pionowej. Powyższy model był bardzo popularny, większe modele miały wmontowane dwoneczki.
Moje pochodzą z ZSRR , dziewięć kupiłam na popularnym portalu aukcyjnym a dziesiąta dostałam tradycyjnie od Uli ;)

14 komentarzy:

  1. jaka kolekcja! nigdy wcześniej nie widziałam akurat tego modelu! fajne mają te buzie, niby takie same, ale tak naprawdę każda ma inną ekspresję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zaleta ręcznie malowanych przedmiotów- nigdy nie wyjdzie identycznie, a przez to takie rzeczy są ciekawe i oryginalne

      Usuń
  2. My ze względu na pękatość tych laleczek mówiliśmy na nie Bańka-wstańka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już wiem skąd sie taka nazwa wzięła- bo spotkałam się w sieci z bańką-wstańką też ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam ;) zabawnie wyglądają stadnie wprawione w ruch ;)

      Usuń
  4. niegdy się tym nie bawiłem, ale przyjemna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polecam ;) w "moich czasach" to była bardzo popularna zabawka

      Usuń
  5. co za kolorowe towarzystwo! w takiej grupie bardzo uroczo się prezentują. teraz nawet zaczynam mieć pewność, że posiadanie jednej sztuki byłoby całkiem bez sensu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo chciałam sprzedać część ale to stadko jest takie urocze, że nie mogłam się zdecydować ;)

      Usuń
  6. rewelacyjne zdjęcie! lalunie są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i polecam jako ciekawostkę w kolekcji!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za 10 Wańkę! Bez niej ta sesja nie byłaby możliwa ;)

      Usuń