Blog poświęcony mojej pasji jaką jest zbieranie, restaurowanie i tworzenie lalek.
Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, chyba że jest inaczej wtedy podane jest źródło zdjęcia.
Jeżeli chcesz wykorzystać jakieś zdjęcie- zapytaj

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Joanny dwie - Joanna Krawal

Co jest lepszego od jednej Joanny? Oczywiście DWIE Joanny , a to wszystko za sprawą Uli od której w niedługim czasie przyjechała druga Joanna.
Możecie sobie tylko wyobrazić moją radość przy odpakowywaniu paczki z zamówionymi lalkami, gdy w porcelanowej ekipie znalazłam winylowe nóżki!
Lalka mimo, że "bawiona" przyjechała w znakomitym stanie , w szczególności zachwycają włosy idealnie skręcone w mnóstwo loczków, które w trakcie lekkiego odświeżania wzmocniły  skręt.
I tak do Joanny Pierwszej dołączyła Joanna Druga tym razem blondyna, ale o takim samym make upie jak poprzedniczka.
















Uleńko za obie lalki BARDZO ale to BARDZO DZIĘKUJĘ!!!!!

17 komentarzy:

  1. Zazdrość mnie zżera, i to jaka! ;-) Ja chyba też będę się musiała do Uli uśmiechnąć :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe , obawiam się że do mnie trafiły wszystkie Joanny ;) mam nadzieję że uda się Tobie utrafić jakąś Aśkę ;)

      Usuń
  2. Blondynka jeszcze sympatyczniejsza niż brunetka:) To chyba ten fryz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam obie! A włosy są rzeczywiście znakomitej jakości! Przy lokach oprócz delikatnego odświeżenia kompletnie nic nie robiłam a skręt pięknie się trzyma mimo upływu lat!

      Usuń
  3. szczęściara!!!!! Grytuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Prawda?! I na dodatek to wyrób krajowy!

      Usuń
  5. Śliczne są obie. Mogliby wznowić ich produkcję. Nabywcy by się na pewno znaleźli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ubolewam nad brakiem tych lalek, nie dość że są śliczne to jeszcze porządnie wykonane.

      Usuń
  6. Cieszę się ,że Joanny mieszkają u Ciebie .u mnie biedule tyle lat leżały w pawlaczu zapach lawendy bardzo im się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo Ci dziękuję za te panny, które mimo "pawlaczowania " są w znakomitym stanie, że lawenda im nie potrzebna ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak- z tą różnicą ,że Twoja ma niebieski make up ;)

      Usuń
  8. ooo masz taka krecona jak ja:)))

    OdpowiedzUsuń